Fiatalok foglalkoztatása cikkek


Béremelésben bíznek a fiatalok

Béremelésben bíznek a fiatalok  

Továbbra is optimistának mondhatóak a dolgozó fiatalok.
Már nem a fizetés a legfontosabb a fiataloknak

Már nem a fizetés a legfontosabb a fiataloknak 

A rugalmas munkavégzés és a kollégák személye a legfontosabb tényezők a jövő munkavállalói számára. Az alapfizetés sem maradt le a dobogóról, de a relatív fontosságot tekintve a top öt elem között a javadalmazáshoz kapcsolódó tényező csupán a harmadik. A PwC Magyarország közel 13000 középiskolában vagy felsőoktatási intézményben tanuló diák és pályakezdő munkahely-választási preferenciáit tárta fel 2016 novembere és 2017 márciusa között.
Hogy érjük el a fiatalokat? Megmondják ők maguk!

Hogy érjük el a fiatalokat? Megmondják ők maguk! 

A cégvezetők számára egyre égetőbb kérdés, hogy a munkaerőhiányos környezetben hogyan tegyék vonzóvá magukat a munkavállalók előtt. A munkaerőpiacon egyre meghatározóbb Y generációt sokak számára még elérni is nehéz. Első kézből származó információval segítünk: az Y-ok maguk mondják el, mi működik!
Mindenki ugyanarra vágyik – még a fiatalok is

Mindenki ugyanarra vágyik – még a fiatalok is 

Sok szó esik mostanában arról, hogy az Y és Z generáció másra vágyik, mással motiválható, mint az idősebb munkavállalók. Sokan pedig megijednek attól, hogy azt a szabadságot és kreativitás iránti vágyat, ami a fiatalokban munkál, egy hazai kis- vagy középvállalkozás nem tudja kielégíteni. Tévedés, minden fronton.
Fiatalok gyakornokká válását segítő program indult

Fiatalok gyakornokká válását segítő program indult 

Fiatalok gyakornokká válását segítő program indult, a vállalkozások 1,9 és 30 millió forint közötti támogatásra pályázhatnak, de csak a közép-magyarországi régión kívül.
Társadalmi profit = üzleti profit?

Társadalmi profit = üzleti profit? 

A Magyar Adományozói Fórum október 1-jén a Samsung Electronics Magyar Zrt. székházában tartja meg „Társadalmi profit = Üzleti profit?” című éves szakmai konferenciáját, amely a fiatalok foglalkoztatását segítő vállalati támogatási programok megoldásait és az ezekhez kapcsolódó tapasztalatokat, illetve a vállalati támogatások nem pénzbeli erőforrásainak felhasználási lehetőségeit állítja fókuszba.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jó feltételekkel lehet hitelt felvenni, de kell az önerő

Jó feltételekkel lehet hitelt felvenni, de kell az önerő 

Minden forintot meg kell fognia annak, aki most ingatlanhoz szeretne jutni.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek 

Egy ezer főt foglalkoztató magyar vállalkozás éves szinten átlagosan 370 millió forintot meghaladó kárt szenvedhet el a COVID-19 következményei miatt.

Pénzszerzés

Mozgolódik az ingatlanpiac

Mozgolódik az ingatlanpiac  

A csok plusz kihirdetése után fordulat látszik az ingatlanpiacon.

Klímablog

Nem látják a lehetőséget a fenntarthatóságban a cégek

Nem látják a lehetőséget a fenntarthatóságban a cégek  

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek.

Gazdaság

Milliárdokat ad az EU ukrán fegyveres erők kiképzéséhez

Milliárdokat ad az EU ukrán fegyveres erők kiképzéséhez  

Az Európai Unió Tanácsa az Európai Békekeret keretében további 194 millió euró finanszírozást hagyott jóvá.

Infokom

Lagymatag a magyar vállalatok innovációs aktivitása

Lagymatag a magyar vállalatok innovációs aktivitása  

A jelenlegi gazdasági helyzet rányomja a bélyegét a hazai vállalatok innovációs tevékenységére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo