Fiatalok foglalkoztatása cikkek
Hogyan érzik magukat a fiatalok a hazai munkahelyeken?
Mintha be lenne betonozva a megbecsültségük a munkahelyükön.
Hogyan lehet motiválni a legfiatalabb munkavállalókat?
A Deloitte Digital legújabb jelentésében százharminc Z-generációs osztotta meg cenzúrázatlan véleményét.
Béremelésben bíznek a fiatalok
Továbbra is optimistának mondhatóak a dolgozó fiatalok.
Már nem a fizetés a legfontosabb a fiataloknak
A rugalmas munkavégzés és a kollégák személye a legfontosabb tényezők a jövő munkavállalói számára. Az alapfizetés sem maradt le a dobogóról, de a relatív fontosságot tekintve a top öt elem között a javadalmazáshoz kapcsolódó tényező csupán a harmadik. A PwC Magyarország közel 13000 középiskolában vagy felsőoktatási intézményben tanuló diák és pályakezdő munkahely-választási preferenciáit tárta fel 2016 novembere és 2017 márciusa között.
Hogy érjük el a fiatalokat? Megmondják ők maguk!
A cégvezetők számára egyre égetőbb kérdés, hogy a munkaerőhiányos környezetben hogyan tegyék vonzóvá magukat a munkavállalók előtt. A munkaerőpiacon egyre meghatározóbb Y generációt sokak számára még elérni is nehéz. Első kézből származó információval segítünk: az Y-ok maguk mondják el, mi működik!
Mindenki ugyanarra vágyik – még a fiatalok is
Sok szó esik mostanában arról, hogy az Y és Z generáció másra vágyik, mással motiválható, mint az idősebb munkavállalók. Sokan pedig megijednek attól, hogy azt a szabadságot és kreativitás iránti vágyat, ami a fiatalokban munkál, egy hazai kis- vagy középvállalkozás nem tudja kielégíteni. Tévedés, minden fronton.
Fiatalok gyakornokká válását segítő program indult
Fiatalok gyakornokká válását segítő program indult, a vállalkozások 1,9 és 30 millió forint közötti támogatásra pályázhatnak, de csak a közép-magyarországi régión kívül.
Társadalmi profit = üzleti profit?
A Magyar Adományozói Fórum október 1-jén a Samsung Electronics Magyar Zrt. székházában tartja meg „Társadalmi profit = Üzleti profit?” című éves szakmai konferenciáját, amely a fiatalok foglalkoztatását segítő vállalati támogatási programok megoldásait és az ezekhez kapcsolódó tapasztalatokat, illetve a vállalati támogatások nem pénzbeli erőforrásainak felhasználási lehetőségeit állítja fókuszba.