Bemutatkozás cikkek
Egy jó fotó már fél siker
Szakmai kapcsolatteremtő portálok, mint az amerikai Linkedin vagy a német Xing, nem kevés embernek szolgáltak már munkalehetőséggel. Még többnek is szolgálhattak volna, ha azok megfelelő fotót tettek volna fel a portálra.
Egészségügyi startupok mutatkoztak be Berlinben
A Startup Campus Berlin és Magyarország Berlini Nagykövetségének szervezésében 5 digitális egészségügyi újításokkal foglalkozó magyar informatikai startup cég mutatkozott be a Berlin Health Week keretében.
Milyen kérdéseket kerüljünk az állásinterjún?
Érdemes-e visszakérdezni az állásinterjún? Jobbak vagy rosszabbak lesznek-e ettől az esélyeink? A karrier-tanácsadó szerint mind a leendő főnök, mind a pályázó részéről rengeteg fölösleges, jogilag nem túl szerencsés, vagy szigorúan tiltott kérdés hangzik el a bemutatkozó beszélgetésen.
Bemutatkozás: a mindent eldöntő hét másodperc
Minden a bemutatkozáson múlik, ebben az első hét másodpercben dőlhet el egy állásinterjú, vagy akár egy jövendő üzleti kapcsolat további sorsa - figyelmeztet szakértőnk, dr. Erdős Zsuzsanna, üzleti etikett coach.
Tokajit kóstol Amerika
Elindult "Az aszú éve" kampány az Egyesült Államokban, ahol egy éven keresztül a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd.
Újabb kapu nyílik a régiós startupok előtt
Az Enterprise Hungary 2018 februárjában elindítja a Startup Campus V4 Global Tour elnevezésű rendezvénysorozatot, melyen a V4-es országok innovatív vállalkozásai kapnak lehetőséget a bemutatkozásra, befektetők és nagyvállalati partnerek előtt. A 10 várost, illetve helyszínt felölelő rendezvénysorozat további küldetése a régió népszerűsítése.
Az intelligens fogkefe nyert Londonban
Negyedik alkalommal szervezték meg a Londonban élő magyar fiatalok számára a Startup Campus London vállalkozásösztönző programot. A képzés zárásaként, a startup ötlettel rendelkező fiatalok, szakmai zsűri előtt mutatták be innovatív projektjeiket .
Kínába is eljutnak a magyar startupok
Novemberben rendezik Kína egyik legnagyobb startup eseményét a HI-TECH Fairt, Shenzhenben. A több napos rendezvénysorozat részeként az Enterprise Hungary az Innotrade programmal, a CBC Hungary-vel, a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelővel és a kínai Invest Shenzhennel együttműködésben startup versenyt szervez, ahol közép-kelet-európai startupok mutatkozhatnak be befektetők előtt.
A legjobb „Rólunk” oldalak piszkos trükkjei
A céges weboldal elmaradhatatlan „Rólunk” menüpontjában olyan lehetőségek rejlenek, amiket sokan azért hagynak kihasználatlanul, mert túlságosan szó szerint értelmezik a címszót, és nem tudnak ellenállni a személyes hiúságunknak hízelgő csábításnak.
Egy új ismeretség a legszebb ajándék, amit adhatunk
A bemutatás nem egyszerűen egy üres udvariassági gesztus, sokkal több annál: a bemutatás bizalmat ébreszt (mindegyik félben) és lehetőséget teremt az angol nyelvterületen small talk-ként ismert „könnyed társalgásra”, amely a harmonikus kapcsolatok építésének gyakran alábecsült, első lépése.
A felejthetetlen beszédek titkai
Az ember számtalanszor kerül előadói helyzetbe – nem csak hivatalos szituációkban, hanem például akkor is, ha be kell mutatkozni egy társaságban vagy üzleti szituációban. Szakértői tanácsok következnek, hogy emlékezzen ránk a hallgatóság!
Hogyan tűnhetünk ki társaságban?
Még azok is elbátortalanodhatnak egy nagyobb társaságban, akik egyébként magabiztosak és barátságosak. Pedig egy emberekkel teli szobát is „meg lehet dolgozni”, ennek is megvan a trükkje, de a svédasztalnál ácsorgást azért hagyjuk a végére.
Mire és hogyan jó a névjegy?
A mai világban már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Nem csak az számít, hogy milyen maga a kártya, de az is, hogy hogyan bánunk vele.
Öt szokás, amelyre szükség van a sikeres üzlethez
„A szokás a második természetünk” tartja a mondás, érdemes hát olyan szokásokat kialakítanunk, amelyek nemcsak vonzóak mások számára, hanem hozzásegítenek az üzleti sikerekhez is. Ez az öt szokás az üzleti élet valamennyi területén a segítségünkre lehet.
3 dolog, amit ne mondjunk bemutatkozáskor
Bemutatkozhatunk úgy, hogy még egy hét múlva is emlékezzenek ránk, és úgy is, hogy azonnal elveszítsék az érdeklődésüket. Szakértőnk ma arról ír, hogy “mit felejtsünk ki” szándékosan az “élő” bemutatkozásunkból, ha több embernek vagy akár egy csoportnak mutatkozunk be.
Három személyesmárka-építő tipp rendezvényekre
Nyakig vagyunk a konferenciaszezonban. Nehéz eldönteni, hogy kivel ismerkedjünk meg, hogyan mutatkozzunk be egy élő rendezvényen? Nem egyszerű „melegen tartani” az újonnan megszerzett értékes kapcsolatokat? Ezekhez nyújt segítséget a Piac&Profit szakértője!
Névjegyhasználat – okosan
A névjegy elengedhetetlen tartozék az üzleti életben, azonban sokszor dilemmát okozhat: milyen legyen, mikor és hogyan érdemes használni? Szakértőnk válaszol a névjeggyel kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
Az első benyomásról - kicsit másképp
Mindannyian tudjuk, hogy az első benyomás különös jelentőséggel bír. Azonban hajlamosak vagyunk úgy gondolkodni róla, mintha az ritka és ennek okán különleges dolog lenne, amelyre ezért kellő körültekintéssel kell felkészülni.
A hatékony bemutatkozás 3 pontja
Új üzleti kapcsolatok kialakítására, új üzleti partnerek megismerésére remek lehetőséget adnak a szakmai konferenciák, kiállítások, vásárok. Sokan mégsem használják ki ezeket a lehetőségeket kapcsolatépítésre, mert félnek attól a pillanattól, amikor eljön a – sok kisvállalkozót próbára tevő – bemutatkozás rész.