Az Erste Bank vezérigazgatója, Jelasity Radován azt emelte ki, nincs olyan nap, hogy ne az inflációról, kockázatokról vagy gazdasági nehézségekről beszéljünk, ezért kötelességüknek tekintik, hogy az ügyfeleik jólétére összpontosítsanak. Mint mondta:
„Ez össztársadalmi kihívás. Előbb-utóbb a diákokból ügyfelek lesznek, s minél tudatosabbak, annál jobb lesz mindenkinek. Itt tehát mindenki nyertes, mert ezt a tudást nem eszi meg az infláció”.
A Magyar Államkincstár elnöke szerint számukra egyértelmű kötelezettség részt venni a versenyben, hiszen túlzás nélkül állítható, a bölcsőtől a sírig kapcsolatban állnak az állampolgárokkal a kétszázféle tevékenységükkel. „A pénzügyi tudatosságban voltaképpen a sok kicsi sokra megy elve érvényesül. Főleg a mai gazdasági helyzetben fontos a takarékosság megértése” – vélekedett Bugár Csaba.
„Egyre többen beszélünk otthon az árak drágulásáról, inflációról, kamatokról, miközben a pénzügyi világ rohamléptekben fejlődik, tehát nagyon is helye van a versenynek. Abban is bízunk, hogy majd sok okos fiatal találja meg a cégünket” – jelentette ki az egyik vadonatúj támogató, a Diófa Alapkezelő vezérigazgatója, Benczédi Balázs.
Szintén ebben az évben csatlakozott a szponzorok csapatához a CIB Bank. Szinai Ádám marketingkommunikációs és PR-vezető azt mondta, kifejezetten keresték a kapcsolódást a versennyel.
„Versenynek hívjuk, de ez nem csak tehetségfejlesztés, hanem egyben tudásfejlesztés, amiből mindenki profitál.