Messze van otthonról az álommunka? Komoly lehetőségekről mondanak le a magyarok

A Profession.hu friss felmérésének válaszadóinak 69,4 százalékával előfordult már, hogy csak azért nem jelentkeztek egy állásra, mert hosszú időt vett volna igénybe az ingázás a munkahely és az otthonuk között.

Az állásportál a fentiek folyományaként arra is kíváncsi volt, hogy a válaszadók vajon elvállalnának-e egy munkát, ha minden feltétel ideális lenne, azt kivéve, hogy nagyon távol van a lakhelyüktől. 29,7 százalékuk akkor mondana igent egy ilyen ajánlatra, ha rugalmas a munkaidő és otthoni munkavégzésre is lehetőség van. 24,8 százalékuk akkor, ha a munkáltató hozzájárulna a bejárás költségeihez, 22,2 százalékuk pedig akkor, ha céges autó is a juttatási csomag részét képezné. A céges transzferbusz lehetősége is motiváló, de meg sem közelíti a fent említett kompenzációs lehetőségeket. A válaszadók 10 százalékát viszont az is kifejezetten motiválná, ha a munkahelyhez közel találnának egy a jelenlegihez hasonló, vagy annál jobb lakóhelyet.

Ha nincs jó helyen, nem is jelentkezünk rá

A fentiek fényében nem meglepő, hogy a válaszadók többsége (66 százaléka) minden esetben mérlegeli a bejárásra fordítandó időt, mielőtt jelentkezik egy álláshirdetésre. 69,4 százalékukkal előfordult már olyan, hogy kizárólag azért nem jelentkeztek egy állásra, mert hosszú időt vett volna igénybe az ingázás.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo