Következő életemben Magyar Péter nője szeretnék lenni, avagy a magyar média valósága

Ilyet még a világ nem látott. Ha valaki Magyar Péter nője lesz, majd elválnak útjaik, tuti biztos, hogy a hölgy kap egy órás ingyen televíziós műsort, ahol egy bárgyú riporter kérdezgeti.

Mindez most csak azért érdekes, mert a közmédia a Magyar Péter által ellenük szervezett tüntetés után kiadott egy közleményt, mely szerint az európai parlamenti képviselő állításaival szemben csak a 2022. évi országgyűlési választásokat követő egy évben (2022. április 3. és 2023. április 2. között) az ellenzéki pártok képviselőit összesen 6764 alkalommal hívta meg televízió- és rádió műsoraiba. Ezekből összesen 161 alkalommal fogadták el a meghívást, 6603 esetben nem jelentek meg – ismertették és persze kikérték maguknak, hogy miket nem mondtak róluk a tüntetők székházuk előtt. A közleménnyel csak az a probléma, hogy ki a fene megy el szívesen egy olyan médiába, ahol olyan kérdésekkel állítják szembe például, hogy igaz-e, miszerint verte a feleségét. Ennek a szakmai problémának neve is van, tematizálásnak hívjuk, vagyis egyáltalán nem mindegy, hogy valakit elképzeléseiről, véleményéről kérdeznek, vagy a róla szóló negatív pletykákról, információkról. Az egyik népszerűsítésre alkalmas, a másik lejáratásra. Ezt nyilván a közmédiánál is tudják, mert műsoraikban kiválóan alkalmazzák is e technikát az egyik oldalon az ellenzék lejáratására, a másik oldalon kormány népszerűsítésére.

És persze az összes médiakutató intézetnél is tudják, ennek megfelelően készítenek kvantitatív, mennyiségi és kvalitatív, minőségi elemzéseket. Na most kedves közmédia, ez utóbbiakról kellene, illene közleményt kiadni, ha tisztességesen és korrektül akarnának önmaguk munkájáról beszámolni az adófizetőknek, akikből élnek, mert ezek a számok önmagukban csak az emberek megtévesztésére alkalmasak, mint ahogy Önök is tudják. Szóval hölgyek és asszonyok, ha szeretnének egy ingyenes egy órás televíziós műsort önmaguknak, akkor csak annyit kell tenniük, hogy meghódítják egy időre Magyar Péter szívét és már érkezik is házhoz a tévé műsor, majd a hatalmas publicitás. Ilyen egyszerű, avagy ilyen az élet - C'est la vie.

Véleményvezér

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.
50 nap után válaszolt Lázár János a főpolgármesternek Mini-Dubaj ügyében

50 nap után válaszolt Lázár János a főpolgármesternek Mini-Dubaj ügyében 

Szemétfronton már egyetértenek az illetékesek.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo