„Győzni tudni kell! De van, amikor egy ütős megjelenés is elég!”, ezt a szlogent választotta a Klasszis Csoport (privatbankar.hu, mfor.hu, piacesprofit.hu, turizmusonline.hu, eletforma.hu) kiadásában megjelenő Turizmus Online szerkesztősége print kiadványával, a Pont Itt szaklappal közösen, amikor ez év nyarán meghirdette a hazai Horeca-szakma területén egyedülálló, a hazai szállodákat, kisebb-nagyobb vendéglátóhelyeket megszólító Klasszis TopDesign szakmai versenyét. A nemzetközi és hazai szakemberekből álló zsűri Gasztro főkategóriában 7 díjat ítélt oda, Hotel-Spa-Wellness főkategóriában 12 győztest hirdetett, emellett a gála alkalmával 1 különdíjat is átadtak, illetve főkategóriánként a közönség szavazatai alapján 2-2 győztest is a színpadra szólítottak, hogy átvegyék az első helyért járó elismerést. Az est folyamán így összesen 24 díj került kiosztásra.
KIEMELT KATEGÓRIA, PÁLYÁZATOK
Az idei verseny kiemelten fontos kategóriájaként, mind a vendéglátó egységek, mind a szálláshelyek vonatkozásában a fenntarthatóság témája szerepelt, ezért külön létrehoztak két olyan kiemelt kategóriát, ahol azok pályázhattak, ahol a fenntarthatóság előtérbe kerül, vagy valamilyen módon szerepel az adott hely működésének gyakorlatában.
A nyár elején meghirdetett szakmai verseny 2022. szeptember 30-ával zárult. Mivel a szervezők pontosan tudják, hogy a Horeca-ágazat, amelynek a Covid okozta lezárások után most a megugró energia költségekkel, égbe szökő alapanyag árakkal kell megbirkóznia - hogy csak kettőt emeljünk ki az összes, rájuk háruló nehézség közül -, ezért különösen nagy öröm volt, hogy előre nem várt magas számban érkeztek a nevezések: 77 pályázat érkezett a Klasszis TopDesign 2022 felhívásra, és nem egy esetben egy pályázó több kategóriát is kiválasztott, több témában is beadta verseny munkáját.