Így szervezheti ki magát a főnök a cégből

Az új év kezdetén általában számításba vesszük, milyen kudarcok, sikerek értek bennünket, és idén mit szeretnénk máshogy csinálni, több időt fordítani a pihenésre, mégis jobb eredményeket elérni. Az újévi fogadalom sikerülhet, ha betartjuk CRM-szakértőnk jó tanácsait!

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év végi hajrá után az ünnepeknek a pihenésről kellene szólnia. A cégvezetők számára viszont ez az időszak sem feltétlenül szól a felhőtlen pihenésről. Sokan képtelenek megválni okostelefonjaiktól, laptopjaiktól, ha pedig jön egy e-mail, nem tudják megállni, hogy ne válaszolják meg a lehető leghamarabb. Pedig néha a cégvezetőknek is kell egy kis lazítás. A megfelelő vállalatirányítási (CRM) rendszer használatával nyugodtan „kiszervezheti” magát vállalkozásából a szabadság ideje alatt, a folyamatok továbbra is olajozottan fognak működni. Egy felhő alapú CRM rendszer a megszerzett információkat áttekinthetően, az érintett munkatársak számára azonnal elérhető módon kezeli. Mivel a rendszer minden előzményt és elérhetőséget megőriz az ügyfelekről, képes lépést tartani az egyes vállalatok összetett működésével.

Kép: MiniCRM

Érje el üzleti céljait!

Ahhoz, hogy 2016-ban növelje bevételét, és időt tudjon spórolni magának és munkatársainak, kezdetben egy kis időt kell fektetnie abba, hogy igényei szerint kialakítsa CRM rendszerét. A bevezetésbe fektetett energia viszont idővel többszörösen megtérül. CRM bevezetésével jelentősen több bevételt tud realizálni ugyanannyi érdeklődőből, mint korábban.

Ne csak az új vevőket hajtsa!
Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
CRM-mel azokra az érdeklődőkre összpontosíthat, akikkel tényleg megéri foglalkozni. Az alaplogika az, hogy meg kell határoznia, ki minősül cége számára célcsoportnak, VIP érdeklődőnek vagy esetleg nem célcsoportnak. Figyelembe kell vennie azt is, hogy az adott érdeklődő mennyire áll közel a vásárláshoz. Érdektelen, meggyőzhető, vagy legjobb esetben elkötelezett. Ha ezt a két tényezőt meghatározza, a rendszer segít eldönteni, kivel érdemes kiemelten foglalkozni, és egyes teendőit is az érdeklődők fontossága szerint rendezi sorrendbe. (Ahhoz, hogy ezek a technikák működjenek, szükség van egy naprakész adatbázisra, ami hatékonyan támogatja az értékesítést.)

Hipp-hopp hívjuk vissza a vevőt!

Miközben érdeklődőit megpróbálja eljuttatni a vásárlásig, figyeljen arra, hogy kellő bizalmat építsen ki bennük. Nem kell ördöngösségekre gondolni, kezdje apró gesztusokkal. Gondolja át, átlagosan mennyi időn belül szokta visszahívni érdeklődőit?! Néhány óra vagy esetleg több mint egy nap? Ha a kettő közül valamelyik helyes, idén figyeljen arra, hogy 5 percen belül visszahívja őket, mivel ezzel akár meg is duplázhatja sikeres üzletkötéseinek számát.

Ebben az évben minden eddiginél jobban figyeljen meglévő vevőire is! Ez nemcsak azért fontos, hogy ők legközelebb is Öntől vásároljanak, hanem azért is, mert egy hűséges és elégedett vásárló biztos, hogy terméke/szolgáltatása hírét fogja vinni! Ha nem tudja megállapítani, vevői mennyire elégedettek, illesszen űrlapot weboldalára, amiben vevői jelezhetik, mennyire voltak elégedettek a termékkel és a vásárlás menetével. Szövegdobozt is érdemes elhelyezni, így a vevők saját szavaikkal tudják kifejezni tapasztalataikat. Az űrlapot készítse el CRM-mel, így az űrlapon megadott információk egyből bekerülnek CRM rendszerébe.

Ne feledje, ha mindennap dolgozik azon, hogy jobb legyen, komoly eredményeket érhet el! Sok sikert kívánunk 2016-ra!

Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt. [email protected]

Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek!
Mivel a különböző vállalkozásoknak harcolniuk kell a vevők kegyeiért, nem mindegy, hogy mennyire elégedettek egy termékkel/szolgáltatással. Ezt azért kell mérni, mert hasznos következtetéseket lehet levonni, ami alapján fejleszteni lehet és kell a kritikus területeket. Ha pedig megkérdezi a vevőtől, hogy mennyire elégedett, úgy fogja érezni, hogy számít a véleménye.
 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo