Így szervezheti ki magát a főnök a cégből

Az új év kezdetén általában számításba vesszük, milyen kudarcok, sikerek értek bennünket, és idén mit szeretnénk máshogy csinálni, több időt fordítani a pihenésre, mégis jobb eredményeket elérni. Az újévi fogadalom sikerülhet, ha betartjuk CRM-szakértőnk jó tanácsait!

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az év végi hajrá után az ünnepeknek a pihenésről kellene szólnia. A cégvezetők számára viszont ez az időszak sem feltétlenül szól a felhőtlen pihenésről. Sokan képtelenek megválni okostelefonjaiktól, laptopjaiktól, ha pedig jön egy e-mail, nem tudják megállni, hogy ne válaszolják meg a lehető leghamarabb. Pedig néha a cégvezetőknek is kell egy kis lazítás. A megfelelő vállalatirányítási (CRM) rendszer használatával nyugodtan „kiszervezheti” magát vállalkozásából a szabadság ideje alatt, a folyamatok továbbra is olajozottan fognak működni. Egy felhő alapú CRM rendszer a megszerzett információkat áttekinthetően, az érintett munkatársak számára azonnal elérhető módon kezeli. Mivel a rendszer minden előzményt és elérhetőséget megőriz az ügyfelekről, képes lépést tartani az egyes vállalatok összetett működésével.

Kép: MiniCRM

Érje el üzleti céljait!

Ahhoz, hogy 2016-ban növelje bevételét, és időt tudjon spórolni magának és munkatársainak, kezdetben egy kis időt kell fektetnie abba, hogy igényei szerint kialakítsa CRM rendszerét. A bevezetésbe fektetett energia viszont idővel többszörösen megtérül. CRM bevezetésével jelentősen több bevételt tud realizálni ugyanannyi érdeklődőből, mint korábban.

Ne csak az új vevőket hajtsa!
Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
CRM-mel azokra az érdeklődőkre összpontosíthat, akikkel tényleg megéri foglalkozni. Az alaplogika az, hogy meg kell határoznia, ki minősül cége számára célcsoportnak, VIP érdeklődőnek vagy esetleg nem célcsoportnak. Figyelembe kell vennie azt is, hogy az adott érdeklődő mennyire áll közel a vásárláshoz. Érdektelen, meggyőzhető, vagy legjobb esetben elkötelezett. Ha ezt a két tényezőt meghatározza, a rendszer segít eldönteni, kivel érdemes kiemelten foglalkozni, és egyes teendőit is az érdeklődők fontossága szerint rendezi sorrendbe. (Ahhoz, hogy ezek a technikák működjenek, szükség van egy naprakész adatbázisra, ami hatékonyan támogatja az értékesítést.)

Hipp-hopp hívjuk vissza a vevőt!

Miközben érdeklődőit megpróbálja eljuttatni a vásárlásig, figyeljen arra, hogy kellő bizalmat építsen ki bennük. Nem kell ördöngösségekre gondolni, kezdje apró gesztusokkal. Gondolja át, átlagosan mennyi időn belül szokta visszahívni érdeklődőit?! Néhány óra vagy esetleg több mint egy nap? Ha a kettő közül valamelyik helyes, idén figyeljen arra, hogy 5 percen belül visszahívja őket, mivel ezzel akár meg is duplázhatja sikeres üzletkötéseinek számát.

Ebben az évben minden eddiginél jobban figyeljen meglévő vevőire is! Ez nemcsak azért fontos, hogy ők legközelebb is Öntől vásároljanak, hanem azért is, mert egy hűséges és elégedett vásárló biztos, hogy terméke/szolgáltatása hírét fogja vinni! Ha nem tudja megállapítani, vevői mennyire elégedettek, illesszen űrlapot weboldalára, amiben vevői jelezhetik, mennyire voltak elégedettek a termékkel és a vásárlás menetével. Szövegdobozt is érdemes elhelyezni, így a vevők saját szavaikkal tudják kifejezni tapasztalataikat. Az űrlapot készítse el CRM-mel, így az űrlapon megadott információk egyből bekerülnek CRM rendszerébe.

Ne feledje, ha mindennap dolgozik azon, hogy jobb legyen, komoly eredményeket érhet el! Sok sikert kívánunk 2016-ra!

Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt. [email protected]

Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek!
Mivel a különböző vállalkozásoknak harcolniuk kell a vevők kegyeiért, nem mindegy, hogy mennyire elégedettek egy termékkel/szolgáltatással. Ezt azért kell mérni, mert hasznos következtetéseket lehet levonni, ami alapján fejleszteni lehet és kell a kritikus területeket. Ha pedig megkérdezi a vevőtől, hogy mennyire elégedett, úgy fogja érezni, hogy számít a véleménye.
 

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo