Az év végi hajrá után az ünnepeknek a pihenésről kellene szólnia. A cégvezetők számára viszont ez az időszak sem feltétlenül szól a felhőtlen pihenésről. Sokan képtelenek megválni okostelefonjaiktól, laptopjaiktól, ha pedig jön egy e-mail, nem tudják megállni, hogy ne válaszolják meg a lehető leghamarabb. Pedig néha a cégvezetőknek is kell egy kis lazítás. A megfelelő vállalatirányítási (CRM) rendszer használatával nyugodtan „kiszervezheti” magát vállalkozásából a szabadság ideje alatt, a folyamatok továbbra is olajozottan fognak működni. Egy felhő alapú CRM rendszer a megszerzett információkat áttekinthetően, az érintett munkatársak számára azonnal elérhető módon kezeli. Mivel a rendszer minden előzményt és elérhetőséget megőriz az ügyfelekről, képes lépést tartani az egyes vállalatok összetett működésével.
Érje el üzleti céljait!
Ahhoz, hogy 2016-ban növelje bevételét, és időt tudjon spórolni magának és munkatársainak, kezdetben egy kis időt kell fektetnie abba, hogy igényei szerint kialakítsa CRM rendszerét. A bevezetésbe fektetett energia viszont idővel többszörösen megtérül. CRM bevezetésével jelentősen több bevételt tud realizálni ugyanannyi érdeklődőből, mint korábban.
Hipp-hopp hívjuk vissza a vevőt!
Miközben érdeklődőit megpróbálja eljuttatni a vásárlásig, figyeljen arra, hogy kellő bizalmat építsen ki bennük. Nem kell ördöngösségekre gondolni, kezdje apró gesztusokkal. Gondolja át, átlagosan mennyi időn belül szokta visszahívni érdeklődőit?! Néhány óra vagy esetleg több mint egy nap? Ha a kettő közül valamelyik helyes, idén figyeljen arra, hogy 5 percen belül visszahívja őket, mivel ezzel akár meg is duplázhatja sikeres üzletkötéseinek számát.
Ebben az évben minden eddiginél jobban figyeljen meglévő vevőire is! Ez nemcsak azért fontos, hogy ők legközelebb is Öntől vásároljanak, hanem azért is, mert egy hűséges és elégedett vásárló biztos, hogy terméke/szolgáltatása hírét fogja vinni! Ha nem tudja megállapítani, vevői mennyire elégedettek, illesszen űrlapot weboldalára, amiben vevői jelezhetik, mennyire voltak elégedettek a termékkel és a vásárlás menetével. Szövegdobozt is érdemes elhelyezni, így a vevők saját szavaikkal tudják kifejezni tapasztalataikat. Az űrlapot készítse el CRM-mel, így az űrlapon megadott információk egyből bekerülnek CRM rendszerébe.
Ne feledje, ha mindennap dolgozik azon, hogy jobb legyen, komoly eredményeket érhet el! Sok sikert kívánunk 2016-ra!
Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt. [email protected]