Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa

Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai piacra a korábbi McDonald’s Marketing Board Elnök, Kercsmár András, aki több évtizedes tapasztalatait becsatornázva, a nemzetközi franchise kiépítése mellett a marketingben is segíti a MyFarm csapatát.

Nem családi vállalkozást építünk, a milliárdos forgalom a cél, jelölte ki az új irányt a befektető a Forbes-nak nyilatkozva. A cél nemzetközi piacra törni, ehhez egy modellváltáson is túl kell esnie a cégnek. Jelenleg a gazdák szállítják ki a termékeiket, ezt fogja felváltani egy, a MyFarm franchise által biztosított logisztikai rendszer. A szolgáltatások skálázása és a franchise-modell mellett egy közös minőség-garancia programot is kidolgoznak, ami a vevők számára egy sokkal biztonságosabb előfizetési modellt kínál majd. Ezt a MyFarm a franchiserek termelés-technológiai fejlesztésével is megtámogatja majd.

Az európai terjeszkedés kapcsán elsőként keresleti (vevők) oldalról Szlovákia, Szlovénia és Ausztria jöhet szóba, míg a kínálat (gazdák) oldaláról egyelőre szlovákiai partnerekkel keresi az együttműködést a MyFarm csapata, amely a hazai gazdahálózatát is tovább bővítené.

A befektetések növekedésével együtt a MyFarm-csapat is bővült, a szintén Forbes-sztori Smapp Lab-ből ismert Bereczki Annát igazolták le a franchise kiépítésére és a terjeszkedés menedzselésére.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo