Nem családi vállalkozást építünk, a milliárdos forgalom a cél, jelölte ki az új irányt a befektető a Forbes-nak nyilatkozva. A cél nemzetközi piacra törni, ehhez egy modellváltáson is túl kell esnie a cégnek. Jelenleg a gazdák szállítják ki a termékeiket, ezt fogja felváltani egy, a MyFarm franchise által biztosított logisztikai rendszer. A szolgáltatások skálázása és a franchise-modell mellett egy közös minőség-garancia programot is kidolgoznak, ami a vevők számára egy sokkal biztonságosabb előfizetési modellt kínál majd. Ezt a MyFarm a franchiserek termelés-technológiai fejlesztésével is megtámogatja majd.
Az európai terjeszkedés kapcsán elsőként keresleti (vevők) oldalról Szlovákia, Szlovénia és Ausztria jöhet szóba, míg a kínálat (gazdák) oldaláról egyelőre szlovákiai partnerekkel keresi az együttműködést a MyFarm csapata, amely a hazai gazdahálózatát is tovább bővítené.
A befektetések növekedésével együtt a MyFarm-csapat is bővült, a szintén Forbes-sztori Smapp Lab-ből ismert Bereczki Annát igazolták le a franchise kiépítésére és a terjeszkedés menedzselésére.