A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem csak virális terméket lehet eladni a TikTokon: a Minner eseményen Márton Viktor bemutatta egy saját sales kampányát, ami során egy belépő terméket (e-bookot) értékesített nyolcadikosoknak, illetve szüleiknek. A sikeres kampány egyik legfontosabb eleme a határidő volt. A 12 napos kampány alatt csak egy sales videót posztolt, illetve élő adásban is értékesített, a többi, önmagában is hasznos tartalomnak csak a végén említette az elérhető e-bookot. 92 e-book vásárlót szerzett végül, akik így bekerültek az értékesítési funneljébe.

Ott a helyed a TikTokon?

A TikTok marketinget még mindig sok kétség övezi. Tény, hogy több kreativitást és gyorsabb reakcióidőt igényel, mint egy PPC hirdetés elindítása, és nehezebben is mérhető az eredményessége. A TikTok egy közösségi média oldal, nem csodaszer, amitől varázsütésre ömlenek majd a milliók. De ha érzel magadban egy kis kíváncsiságot, kísérletezési vágyat, akkor most kis rizikóval próbálkozhatsz egy még felívelőben lévő platformon.

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo