Nem csak virális terméket lehet eladni a TikTokon: a Minner eseményen Márton Viktor bemutatta egy saját sales kampányát, ami során egy belépő terméket (e-bookot) értékesített nyolcadikosoknak, illetve szüleiknek. A sikeres kampány egyik legfontosabb eleme a határidő volt. A 12 napos kampány alatt csak egy sales videót posztolt, illetve élő adásban is értékesített, a többi, önmagában is hasznos tartalomnak csak a végén említette az elérhető e-bookot. 92 e-book vásárlót szerzett végül, akik így bekerültek az értékesítési funneljébe.
Ott a helyed a TikTokon?
A TikTok marketinget még mindig sok kétség övezi. Tény, hogy több kreativitást és gyorsabb reakcióidőt igényel, mint egy PPC hirdetés elindítása, és nehezebben is mérhető az eredményessége. A TikTok egy közösségi média oldal, nem csodaszer, amitől varázsütésre ömlenek majd a milliók. De ha érzel magadban egy kis kíváncsiságot, kísérletezési vágyat, akkor most kis rizikóval próbálkozhatsz egy még felívelőben lévő platformon.