A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Fontos szerepe van a TikTok videóknak a márkaépítésben, hiszen személyes, megmutatod magad, a stílusodat vagy humorérzékedet, ezáltal emberibb és szerethetőbb lesz a márkád. A TikTok lehet az a csipetnyi fűszer, ami eddig hiányzott a social media marketingedből, hiszen sok cég túlságosan nagyvállalatira és reklámszagúra veszi a közösségi posztokat.

A Facebookon, Instagramon már súlyos összegeket kell elhirdetni hogy a célcsoportod elé kerüljenek a posztjaid. Ezzel szemben a TikTok most még maga a vadnyugat: ha a TikTokon posztolsz, az olyan, mintha a csordultig tele nagyteremben adnál elő, és mindenki tágra nyílt szemekkel figyelne rád. Itt még pusztán minőségi tartalommal, ingyen érhetsz el milliókat. Sőt, az organikus tartalom alapból jobban teljesít, mint a reklám, amire érzékenyek lettek az emberek.

Működik az értékesítés is

Ugyan azt tanácsolják, hogy az üzleti TikTok profilod ne csak a sales-ről szóljon, azért az értékesítésben is játszhat szerepet a TikTok. Nem egyszer előfordult már, hogy egy TikTok trend kiskereskedelmi hiányt okozott valamilyen termékből. A Clinique 1971-ben kiadott “Black honey” árnyalatú rúzsa például olyan felkapott lett a videómegosztón, hogy a cég várólistát vezetett be rá. 2021 februárjában pedig mindenki egy virálisan terjedő feta sajtos tészta receptet akart kipróbálni, így hiánycikk lett több boltban is a feta sajt.

A #TikTokMadeMeBuyIt hashtag alatti videók már 27,8 milliárd összmegtekintésnél járnak. Egy-egy népszerű videónak trendformáló hatása van: Google kereséseket eredményeznek a bemutatott termékre, cikkek íródnak róluk, sőt júniusban az Amazon is összeállított “Internet Famous” címmel egy termékgyűjteményt a legkeresettebb, TikTokon látott árukkal.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo