A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Fontos szerepe van a TikTok videóknak a márkaépítésben, hiszen személyes, megmutatod magad, a stílusodat vagy humorérzékedet, ezáltal emberibb és szerethetőbb lesz a márkád. A TikTok lehet az a csipetnyi fűszer, ami eddig hiányzott a social media marketingedből, hiszen sok cég túlságosan nagyvállalatira és reklámszagúra veszi a közösségi posztokat.

A Facebookon, Instagramon már súlyos összegeket kell elhirdetni hogy a célcsoportod elé kerüljenek a posztjaid. Ezzel szemben a TikTok most még maga a vadnyugat: ha a TikTokon posztolsz, az olyan, mintha a csordultig tele nagyteremben adnál elő, és mindenki tágra nyílt szemekkel figyelne rád. Itt még pusztán minőségi tartalommal, ingyen érhetsz el milliókat. Sőt, az organikus tartalom alapból jobban teljesít, mint a reklám, amire érzékenyek lettek az emberek.

Működik az értékesítés is

Ugyan azt tanácsolják, hogy az üzleti TikTok profilod ne csak a sales-ről szóljon, azért az értékesítésben is játszhat szerepet a TikTok. Nem egyszer előfordult már, hogy egy TikTok trend kiskereskedelmi hiányt okozott valamilyen termékből. A Clinique 1971-ben kiadott “Black honey” árnyalatú rúzsa például olyan felkapott lett a videómegosztón, hogy a cég várólistát vezetett be rá. 2021 februárjában pedig mindenki egy virálisan terjedő feta sajtos tészta receptet akart kipróbálni, így hiánycikk lett több boltban is a feta sajt.

A #TikTokMadeMeBuyIt hashtag alatti videók már 27,8 milliárd összmegtekintésnél járnak. Egy-egy népszerű videónak trendformáló hatása van: Google kereséseket eredményeznek a bemutatott termékre, cikkek íródnak róluk, sőt júniusban az Amazon is összeállított “Internet Famous” címmel egy termékgyűjteményt a legkeresettebb, TikTokon látott árukkal.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo