A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Fontos szerepe van a TikTok videóknak a márkaépítésben, hiszen személyes, megmutatod magad, a stílusodat vagy humorérzékedet, ezáltal emberibb és szerethetőbb lesz a márkád. A TikTok lehet az a csipetnyi fűszer, ami eddig hiányzott a social media marketingedből, hiszen sok cég túlságosan nagyvállalatira és reklámszagúra veszi a közösségi posztokat.

A Facebookon, Instagramon már súlyos összegeket kell elhirdetni hogy a célcsoportod elé kerüljenek a posztjaid. Ezzel szemben a TikTok most még maga a vadnyugat: ha a TikTokon posztolsz, az olyan, mintha a csordultig tele nagyteremben adnál elő, és mindenki tágra nyílt szemekkel figyelne rád. Itt még pusztán minőségi tartalommal, ingyen érhetsz el milliókat. Sőt, az organikus tartalom alapból jobban teljesít, mint a reklám, amire érzékenyek lettek az emberek.

Működik az értékesítés is

Ugyan azt tanácsolják, hogy az üzleti TikTok profilod ne csak a sales-ről szóljon, azért az értékesítésben is játszhat szerepet a TikTok. Nem egyszer előfordult már, hogy egy TikTok trend kiskereskedelmi hiányt okozott valamilyen termékből. A Clinique 1971-ben kiadott “Black honey” árnyalatú rúzsa például olyan felkapott lett a videómegosztón, hogy a cég várólistát vezetett be rá. 2021 februárjában pedig mindenki egy virálisan terjedő feta sajtos tészta receptet akart kipróbálni, így hiánycikk lett több boltban is a feta sajt.

A #TikTokMadeMeBuyIt hashtag alatti videók már 27,8 milliárd összmegtekintésnél járnak. Egy-egy népszerű videónak trendformáló hatása van: Google kereséseket eredményeznek a bemutatott termékre, cikkek íródnak róluk, sőt júniusban az Amazon is összeállított “Internet Famous” címmel egy termékgyűjteményt a legkeresettebb, TikTokon látott árukkal.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo