A Facebook-hirdetéseknek van egy kellemes mellékhatása

Talán meglepő lehet első hallásra, de a közösségi oldalakon hirdetni azzal jár, hogy emelkedik a keresőoldalakról érkező találatok száma is – ezt a korábbi tapasztalatot most egy kutatás is alátámasztotta.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Van olyan ügyfelünk, akinek rendszeresen küldjük a jelentéseket a kampányok konverziós adatairól, de egyszer kijelentette, hogy különösebben nem érdekli, mert ha nem mennek a hirdetések, akkor nem jönnek a megrendelések még a keresőből sem” – elevenítette fel egyik kalandját Lévai Richárd online marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Elsőre talán meglepő a megközelítés, de ha jobban belegondol valaki, nincs itt semmi csoda. Csupán arról van szó, hogy egy jó hirdetési kampány jó időpontban éri el a célcsoportot. Amikor ők rákeresnek a témára, ismerős lesz nekik a márka, amit Facebook-hirdetésben láttak, ezért nagyobb valószínűséggel kattintanak rá akár a Google AdWords hirdetésre, akár az organikus megjelenésekre.

Kép: Pixabay

Ez jól hangzik elméletben, de szerencsére vannak kutatások is, amelyek ezt igazolják.

Például a Facebook Marketing Science team készített egy kutatást, amely ugyanezt a témát vizsgálja, ráadásul több platformon keresztül 23 amerikai esettanulmány segítségével. A kutatás legfontosabb eredménye, hogy azoknál, akik mobil és asztali Facebook-hirdetéseket láttak, jelentősen nőtt a forgalom a keresőkből. Ez főleg mobil keresések esetén volt jól kimutatható, ott 6,3 százalék volt a forgalom növekedés a keresőkből. Asztali környezetben a növekedés csak 0,9 százalék volt.

Amit ez a tanulmány is alátámaszt, az az, hogy egy ember meggyőzéséhez sok eszközre van szükség, amelyek jó stratégia esetén pozitív hatással vannak egymásra. A fizetett (Facebook) megjelenés eredményeibe tehát érdemes belekalkulálni azt a hatást is, amit más csatornákra gyakorol.

A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban
A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo