Kereskedelemfejlesztési pályázatot indít a HITA

A Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) Kereskedelemfejlesztési pályázatot írt ki 2012. április 14. és 2013. június 30. között megkezdett külpiaci projektek megvalósítására.

A pályázat kiemelten támogatja azokat a magyar mikro, kis- és középvállalkozásokat, amelyek magas magyar hozzáadott értéket jelentő termékeket és szolgáltatásokat állítanak elő.

A pályázat alapvető célkitűzése a kkv-k magyar exportban jelenleg alacsony részarányának növelése. A rendszer magyar termékek és szolgáltatások versenyképességének javítását kívánja elősegíteni. A támogatásra rendelkezésre álló keretösszeg 400 millió forint. A pályázatokat 2012. október 11-től 2013. január 16-ig várja a Nemzeti Külgazdasági Hivatal.

Az előző évi pályázati kiíráshoz képest számos, a pályázók számára kedvező változás történt. A pályázat meghirdetésekor a HITA figyelembe vette az előző kiírás tapasztalatait, valamint a pályázók által tett észrevételeket. Csökkentek az adminisztratív terhek, egyszerűsödött a dokumentáció és korábban el nem számolható költségelemeket is támogat az új pályázat.

 

A felhívás, illetve a szükséges dokumentumok elérhetőek a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) honlapján.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo