Hogyan adjunk el árut a neten?

A múlt hónapban a Kossuth Kiadó gondozásában megjelent Internet sikerkalauz című könyv a magyar kis- és középvállalkozások digitális jelenét elemezve a vállalkozások internetes weboldalait vizsgálja.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

 

A könyv olyan tanulságokat szűr le, amelyeket figyelmen kívül hagyva a cégek webes eladásainak esélye már rövid távon a minimumra zsugorodik. Ahelyett, hogy a honlap a vállalkozás életerős digitális hátországa lenne. Ahelyett, hogy nőne a látogatottsága és ténylegesen vásárolni szándékozókat terelne a honlapra. Ahelyett, hogy költség-elem voltát messze túlszárnyalva jövedelmet termelne a fenntartójának.

Mindehhez szemléletet kell váltani, amihez jó logikával és egyszerűen, szinte észrevétlenül vezeti el az olvasót gyakorlatias megközelítései segítségével. Nem számítástechnikai fogásokról értekezik, hanem empátiával újrafogalmazza egy vállalkozás és az őt éltető fogyasztók viszonyát egy honlap célját, felépítését és sok egyéb megfontolást alapul véve.

A több mint kétszáz oldal végeztével aki tud azonosulni elsődlegesen a felvetett kérdésekkel majd az azokra adott válaszokkal, onnantól a céges weboldal nem a szükséges rossz lesz, hanem kívánatos eszközzé válik a jól működő vevőkapcsolathoz és a bevételekhez.

A szerző Komáromi Zsombor weboldalakat hoz létre és üzemeltet. Eddigi itthon összegyűlt tapasztalatait ajánlja olvasóinak, hogy elkerüljék a buktatókat és zsákutcákat, mindezt két lábbal a földön járva, a marketinges elméletieskedés és digitális bűvészmutatványok mellőzésével.

Munkái fellelhetők a https://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/mi_a_honlapod_feladata.html linken és folytatásaként a Bevételt hozó honlap online cikksorozatunkban, illetve a www.komaromizsombor.hu kapcsolati weboldalon.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo