A könyv olyan tanulságokat szűr le, amelyeket figyelmen kívül hagyva a cégek webes eladásainak esélye már rövid távon a minimumra zsugorodik. Ahelyett, hogy a honlap a vállalkozás életerős digitális hátországa lenne. Ahelyett, hogy nőne a látogatottsága és ténylegesen vásárolni szándékozókat terelne a honlapra. Ahelyett, hogy költség-elem voltát messze túlszárnyalva jövedelmet termelne a fenntartójának.
Mindehhez szemléletet kell váltani, amihez jó logikával és egyszerűen, szinte észrevétlenül vezeti el az olvasót gyakorlatias megközelítései segítségével. Nem számítástechnikai fogásokról értekezik, hanem empátiával újrafogalmazza egy vállalkozás és az őt éltető fogyasztók viszonyát egy honlap célját, felépítését és sok egyéb megfontolást alapul véve.
A több mint kétszáz oldal végeztével aki tud azonosulni elsődlegesen a felvetett kérdésekkel majd az azokra adott válaszokkal, onnantól a céges weboldal nem a szükséges rossz lesz, hanem kívánatos eszközzé válik a jól működő vevőkapcsolathoz és a bevételekhez.
A szerző Komáromi Zsombor weboldalakat hoz létre és üzemeltet. Eddigi itthon összegyűlt tapasztalatait ajánlja olvasóinak, hogy elkerüljék a buktatókat és zsákutcákat, mindezt két lábbal a földön járva, a marketinges elméletieskedés és digitális bűvészmutatványok mellőzésével.
Munkái fellelhetők a https://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/mi_a_honlapod_feladata.html linken és folytatásaként a Bevételt hozó honlap online cikksorozatunkban, illetve a www.komaromizsombor.hu kapcsolati weboldalon.