Hogyan adjunk el árut a neten?

A múlt hónapban a Kossuth Kiadó gondozásában megjelent Internet sikerkalauz című könyv a magyar kis- és középvállalkozások digitális jelenét elemezve a vállalkozások internetes weboldalait vizsgálja.

 

A könyv olyan tanulságokat szűr le, amelyeket figyelmen kívül hagyva a cégek webes eladásainak esélye már rövid távon a minimumra zsugorodik. Ahelyett, hogy a honlap a vállalkozás életerős digitális hátországa lenne. Ahelyett, hogy nőne a látogatottsága és ténylegesen vásárolni szándékozókat terelne a honlapra. Ahelyett, hogy költség-elem voltát messze túlszárnyalva jövedelmet termelne a fenntartójának.

Mindehhez szemléletet kell váltani, amihez jó logikával és egyszerűen, szinte észrevétlenül vezeti el az olvasót gyakorlatias megközelítései segítségével. Nem számítástechnikai fogásokról értekezik, hanem empátiával újrafogalmazza egy vállalkozás és az őt éltető fogyasztók viszonyát egy honlap célját, felépítését és sok egyéb megfontolást alapul véve.

A több mint kétszáz oldal végeztével aki tud azonosulni elsődlegesen a felvetett kérdésekkel majd az azokra adott válaszokkal, onnantól a céges weboldal nem a szükséges rossz lesz, hanem kívánatos eszközzé válik a jól működő vevőkapcsolathoz és a bevételekhez.

A szerző Komáromi Zsombor weboldalakat hoz létre és üzemeltet. Eddigi itthon összegyűlt tapasztalatait ajánlja olvasóinak, hogy elkerüljék a buktatókat és zsákutcákat, mindezt két lábbal a földön járva, a marketinges elméletieskedés és digitális bűvészmutatványok mellőzésével.

Munkái fellelhetők a https://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/mi_a_honlapod_feladata.html linken és folytatásaként a Bevételt hozó honlap online cikksorozatunkban, illetve a www.komaromizsombor.hu kapcsolati weboldalon.

Véleményvezér

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo