Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre. Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá, hanem új adatbiztonsági kihívásokat is teremtett. Ma egy rendszergazda feladatai közé nemcsak az informatikai rendszerek fejlesztése tartozik, hanem a vállalati adatvédelem biztosítása, a kiberbiztonsági szabványok betartása, valamint a felhasználók tudatosítása is.

6. Rendszeres oktatás: A munkatársak továbbképzése egy folyamatos művelet annak érdekében, hogy naprakészek legyenek rendszer technológiai változásaival kapcsolatban. Mivel egy modern felhőrendszer ma már naponta frissül új beállításokkal és funkciókkal, így ehhez is olyan IT partner választása szükséges, aki képben van a legújabb frissítésekkel és át tudja adni tudását a felhasználóknak.

“Az embereknek azt kell megérteniük, hogy a felhő nem egy új IT eszköz, hanem egy hatalmas technológiai váltás a hagyományos rendszerekhez képest. Ha egy vállalkozás energiát tesz abba, hogy ne csak bevezesse, hanem megértse és megtanulja használni a felhőt, az sokszorosan térül meg számára az üzleti életben.” - fejtette ki Kosztolánczy Balázs az üzleti felhőmegoldásokkal és rendszerüzemeltetéssel foglalkozó iSolutions Kft. üzletfejlesztési igazgatója.

Véleményvezér

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.
Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett

Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett 

Mohó volt az állam, ami elég gyakori probléma manapság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo