Emellett az Archert választották a 2028-as Los Angeles-i olimpiai hivatalos légitaxi-szolgáltatójává, ami jelentős reklámértékkel bír.
Joby Aviation: A kizárólag eVTOL járművek fejlesztésével foglalkozó vállalatok legnagyobbja, 7 milliárd dolláros piaci kapitalizációval.
Az Archerhez hasonlóan a vállalat legfőbb partnerei közé szintén egy autógyártó és egy légitársaság, a Toyota és a Delta Air Lines tartozik, mellettük az Uberrel működnek még együtt, utóbbi nem meglepő módon a légitaxi szolgáltatásban érdekelt.
A Joby az Egyesült Arab Emírségekkel kötött megállapodás értelmében már 2026-ban elindíthatja légitaxi szolgáltatását a közel-keleti országban.
A fő rivális Archerhez hasonlóan egyelőre minimális bevétellel rendelkezik és veszteségesen működik. Az áttörés a riválishoz képest egy évvel később, 2030-ban jöhet az elemzői várakozások szerint, ekkor már profitot termelhet a vállalat.
Fontos megjegyezni, hogy a kutatás-fejlesztés fázisa alatt a kiadások magasak, a bevétel pedig elenyésző. Emiatt ezek a cégek időről időre új részvényeket bocsátanak ki a költségeik fedezése érdekében, ami által „hígul” a meglévő részvények értéke. Az engedélyezési folyamatok könnyen elhúzódhatnak, és az esetleges negatív hírek a szabályozással vagy a járművek működésével kapcsolatban akár jelentős esést eredményezhetnek az árfolyamban. Tehát a dinamikus növekedési kilátások mellett a kockázatok is magasak.