A kínálati árak szerint továbbra is a hibridek a legdrágábbak a használtautó-piacon: szeptemberben 12,06 millió forintos átlagáron szerepeltek a kínálatban. Az elektromos autók esetében 7,1 százalékos, míg a hibrideknél 0,3 százalékos árcsökkenés volt tapasztalható egy év alatt. A dízel autók átlagosan 5,7 százalékkal drágábbak voltak, mint a benzinesek.
Az Audi A6 volt a legdrágább, és Suzuki Swift a legolcsóbb
Az elemzésből az is kiderül, hogy évente a következő mértékű értékvesztéssel számolhatnak a tulajdonosok: benzinesek 6,9 százalék, dízelek 7,9 százalék, elektromosok 8,0 százalék, hibridek 6,3 százalék. Minden további ezer kilométer megtétele 0,2 százalékos árcsökkenést eredményez a piacon. A járművek állapota is jelentős árkülönbséget generál: az újszerű autók átlagosan 25,4 százalékkal kínálhatók drágábban, míg a sérült példányok akár 59,7 százalékkal olcsóbbak lehetnek.
Szeptemberben a legtöbb hirdetés a Volkswagenhez kapcsolódott (7000+ hirdetés), ezt követte a BMW (6400), a Ford és az Opel (6000 körüli értékekkel). A tízes lista végén a Kia állt, mintegy 2500 hirdetéssel. A legfiatalabb autók a Kia modelljei voltak (átlagosan 10 évesek), míg a Renault, Opel és Volkswagen modellek 12,7–13,8 éves átlagéletkort mutattak.
A prémium szegmens (Mercedes, BMW, Audi) hirdetései továbbra is kiemelkedő átlagárral szerepeltek, míg az Opel és Renault modellek kínálati ára jellemzően 3 millió forint alatt mozgott.
A tíz leggyakrabban hirdetett modell közül a Ford Focus és a Škoda Octavia őrzi első két helyét. Az Audi A6 modell átlagára volt a legmagasabb (7 millió Ft), míg a Suzuki Swift a legolcsóbb (1,6 millió Ft). Életkor alapján a Kia Ceed volt a legfiatalabb (8,7 év), a Suzuki Swift pedig a legidősebb (17,7 év)