A lakossági ügyfelek száma jelentősen emelkedett: 15 631 szerződés született, ami 56,7 százalékkal több, mint 2023-ban. Ezzel a lakossági finanszírozás már közel a harmadát adja a teljes retail autófinanszírozásnak, bár még mindig elmarad a COVID előtti, közel 30 000 darabos szinttől. Euró alapú finanszírozással 4 838 szerződést kötöttek, ami 8,5 százalékos részarányt jelent szerződésszámban. Az ügyletek átlagos mérete azonban nagyobb, így az így kihelyezett 59,8 milliárd forint finanszírozott összeg a teljes retail autófinanszírozás 13,5 százalékát tette ki. A 2023-as jelentős növekedés után az új euró alapú ügyletek volumene mind a darabszám, mind a finanszírozott összeg tekintetében közel 20 százalékkal csökkent az előző évhez képest.
Flotta
A cégeket sokként érte 2022-ben és 2023-ban a finanszírozási kamatok és az új autó árak drasztikus emelkedése, és nagyon sokan elhalasztották a gépkocsik cseréjét. 2024-re normalizálódott a helyzet, visszatértünk az egyszámjegyű kamatokhoz, átárazódott a fejekben, hogy mennyibe kerül egy flottás autó egy hónapban, átíródtak a cégautó policykben a limitek és újra elkezdték lecserélni a megöregedett céges autókat. A megdrágult autó árak eredményezték azt, hogy a kihelyezett összegben ugrás szerű növekedés történt, míg a szerződéses darabszámok még csak kisebb mértékben nőttek. Az előbbi közel 106 milliárd forint új finanszírozást jelent, ami 43 százalékos plusz, míg a darabszám 11 ezer fölött teljesített, 5,5 százalékos emelkedést.