Ezzel szemben egy saját webshop üzemeltetésével és egy megbízható logisztikai partnerrel az élelmiszerlánc folyamatosan ellenőrizheti készletei elérhetőségét és termékeinek online kínálatát - gyakran akár tízszer nagyobb választékkal, mint egy külső online piactéren. Emellett a kulcsfontosságú adatforrásokhoz is folyamatosan hozzáférhet, és elkerülheti a raktározás és szállítmányozás bonyolult világával járó pénzügyi és logisztikai nehézségeket is.
A vásárlói elégedettség elérésében és fenntartásában a Dodo globális kereskedelmi igazgatójának tapasztalatai alapján kulcsszerepet játszik a megfelelő logisztikai partner kiválasztása. Az online élelmiszerrendelésekkel szemben támasztott elvárások egyre magasabbak, ez különösen igaz a házhoz szállítás gyorsaságára és pontosságára. “A vásárlók nem felejtik el, sőt, nem is bocsátják meg a hibákat, fontos számukra, hogy megbízhassanak a kiválasztott online élelmiszeráruházban. Az ügyfélélményt alapjaiban határozza meg, hogy a futár az egyetlen közvetlen kapcsolódási pont az ügyfél és a webshop között” – emelte ki Peter Menky.