A kutatás fontos témája volt a Rögös túró, mint „Hagyományos Különleges Termék” minősítés ismertségének feltárása. A megkérdezett reprezentatív minta negyede hallotta már a fogalmat, ötödük azt is tudta, hogy mit is takar ez pontosan és ötödükre a vásárlás során is hatással van.
A Tej Terméktanács marketing kampányának ismertsége tekintetében szintén kedvező eredményeket mutat a kutatás. A reklámfilmet és szlogent közel a megkérdezettek ötöde látta, illetve hallotta már korábban is, 13 százalék pedig már a plakáttal is találkozott, ami tekintve, hogy mekkora a „reklámzaj”, mennyi információ éri nap mint nap a fogyasztókat, jó eredménynek tekinthető. A kampányról elismerő véleménnyel voltak a megkérdezettek, közel kétharmaduknak elnyerte a tetszését, figyelemfelkeltőnek, ízlésesnek, információgazdagnak találták, és az is pozitívumként könyvelhető el, hogy minden ötödik megkérdezett azt nyilatkozta, hogy meglehetősen befolyásolja vásárlási döntésüket.
A kutatás során – szintén a Tej Terméktanács által bevezetett – Tej-szív védjegy ismertsége és hatása is feltárásra került. Köszönhetően annak is, hogy ez a védjegy nagyobb múltra tekint vissza, ismertsége szignifikánsan magasabb: a reprezentatív minta kétharmada már találkozott vele, és több mint negyedüket a vásárlás során is befolyásolja, mert ez a védjegy a termék magyar eredetét is jelenti a fogyasztók számára.