Tej szakmaközi szervezet és terméktanács cikkek


Tovább emelték volna a tej árát, most ennek véget vetnek

Tovább emelték volna a tej árát, most ennek véget vetnek 

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács felülvizsgálja a nyerstej árát meghatározó árprognózis módszertanát.
Mit tud a rögös túró?

Mit tud a rögös túró? 

Rögös túró - Átfogó kutatást végzett a Tej Terméktanács.
Szereti a rögös túrót? Nemzetközi karrier előtt a magyar különlegesség

Szereti a rögös túrót? Nemzetközi karrier előtt a magyar különlegesség 

A Tej Terméktanács 70 százalékos vissza nem térítendő támogatásban részesül „A hagyományosan sokszínű Rögös túró - élmény az édestől a sósig és a főfogástól a desszertig” című 330 millió Ft összköltségvetésű kétéves programjának végrehajtására.
Boldogtalanok a tejesek – ritka nehéz év van mögöttük

Boldogtalanok a tejesek – ritka nehéz év van mögöttük 

A tejtermelőknél és a feldolgozóknál egy év alatt átlagosan 15-18 százalékkal emelkedtek a termelési költségek - közölte a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo