A saját eszközzel végzett (mobiltelefonos vagy számítógépes) digitális ügyintézéshez képest a FaceKom Pontok előnye, hogy ezeket a tereket a távoli ügyfélazonosításhoz szükséges optimális világítással, elrendezéssel és eszközparkkal látják el, valamint felszerelhetőek olyan megoldásokkal (bankkártyaterminál, ujjlenyomatolvasó, okmányolvasó, mérleg, címkenyomtató stb.), amelyek többféle ügyintézésre, így például postai küldemények feladására is lehetőséget adnak. Fontos szempont az is, hogy sok szolgáltató számára presztízsértékű, ha helyi ügyfélszolgálattal érheti el a felhasználókat, így még egy hibrid megoldás esetén is közvetlenebb kapcsolatban maradhat az ügyfeleivel. A FaceKom Pontok emellett a digitális eszközökkel kevésbé ellátott, vagy ilyen kompetenciákkal kevésbé rendelkező felhasználók számára is segítséget jelentenek, hiszen számukra is elérhetővé teszik a digitalizáció előnyeit egy komfortos, jól felszerelt és felhasználóbarát környezetben.
Ennek megfelelően a nagyvállalati ügyfélazonosítás terén hazánkban meghatározó piaci pozíciójú FaceKom arra számít, hogy a jövőben egyre több ilyen hibrid ügyfélszolgálati ponttal találkozhatunk majd itthon és külföldön egyaránt. Bodnár Zsigmond elmondta, hogy a következő időszakban a FaceKom Pontok nemzetközi bevezetésére is nagy hangsúlyt fektetnek, így várhatóan további országokban is elérhetőek lesznek a távoli ügyintézést biztosító szobák.