Az online biztosítási szerződéssel rendelkezők körében, több mint 4500 válaszadó bevonásával zajló kutatás adatai szerint az ügyfelek 62 százaléka spórolni akart a váltással, míg mások azonos díjon magasabb szintű védelmet vásároltak vagy jelenlegi igényeik alapján teljesen testre szabták a lakásbiztosításukat. Az ajándékok és kedvezmények csupán 3 százalék esetében jelentettek motivációt a biztosításváltásnál.
A lakástulajdonosok zöme nem élt a lakásbiztosítási kampány által nyújtott lehetőséggel. A beérkező válaszok szerint a többségük vagy nem találkozott olyan ajánlattal, amelyre szívesen váltott volna (27 százalék), vagy nem tartotta olyan fontosnak, hogy utánajárjon a lehetőségeknek (25 százalék). A kampányt övező aktív kommunikáció eredményének tekinthető, hogy csak a válaszadók 19 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem is tudott a lehetőségről. 14 százaléknyian terveztek ugyan lépéseket tenni, de kifutottak az időből. A megfelelő segítség hiányára csak a válaszadók 5 százaléka hivatkozott.