Lecsengett a kampány, drágultak a lakásbiztosítások

A lakásbiztosítási kampányt követő hónapban a biztosítók többsége kivezette a kampányhoz kötött egyedi kedvezményeket. Ennek hatására ismét emelkedő pályára kerültek a díjak: az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint májusban átlagosan 49 700 forint volt a megkötött lakásbiztosítások átlagdíja, ami 14 százalékkal haladja meg a lakásbiztosítási kampány során közvetített szerződések átlagos díjszintjét, és gyakorlatilag megegyezik az előző év első felében tapasztalt értékkel.

Az online biztosítási szerződéssel rendelkezők körében, több mint 4500 válaszadó bevonásával zajló kutatás adatai szerint az ügyfelek 62 százaléka spórolni akart a váltással, míg mások azonos díjon magasabb szintű védelmet vásároltak vagy jelenlegi igényeik alapján teljesen testre szabták a lakásbiztosításukat. Az ajándékok és kedvezmények csupán 3 százalék esetében jelentettek motivációt a biztosításváltásnál.

A lakástulajdonosok zöme nem élt a lakásbiztosítási kampány által nyújtott lehetőséggel. A beérkező válaszok szerint a többségük vagy nem találkozott olyan ajánlattal, amelyre szívesen váltott volna (27 százalék), vagy nem tartotta olyan fontosnak, hogy utánajárjon a lehetőségeknek (25 százalék). A kampányt övező aktív kommunikáció eredményének tekinthető, hogy csak a válaszadók 19 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem is tudott a lehetőségről. 14 százaléknyian terveztek ugyan lépéseket tenni, de kifutottak az időből. A megfelelő segítség hiányára csak a válaszadók 5 százaléka hivatkozott.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo