"Akkor tudnak a nagyok mellett a kisebb webshop tulajdonosok is hatékonyan védekezni az át nem vett csomagok okozta károk ellen, ha összefognak. Enélkül ugyanis az ezzel szórakozó megrendelők körbejárják a webshopokat, és mindenhol kihasználják, hogy még nem látható a "priuszuk" az újabb áldozat saját egyedi nyilvántartásában" – zárta gondolatait dr. Ormós Zoltán, a Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetője.
Rendhagyó modell: tulajdonrészt szerez a non-profit szervezet egy piaci szereplőben
"Fontosnak tartottuk, hogy a szoftveres megoldás kifogástalan jogi alapokon működjön és megfelelően stabil együttműködésben tudjunk tagjainknak egy hasznos szolgáltatást nagyon kedvezményes díjon kínálni." - mutatott rá Zabari István, a Középvállalati Tagozat vezetője és hozzátette "Ezeket a célokat úgy tudjuk maradéktalanul megvalósítani, hogy kisebbségi tulajdonosként kontroll jogokat is kapunk az Utánvét Ellenőrt üzemeltető cégben. Ezért döntöttünk úgy, hogy összesen 20 százalék üzletrészt vásárolunk az Utánvét Ellenőr Kft-ben. Döntő szempont volt, hogy ebben a szegmensben egy szereplő volt csak a piacon, így semmilyen konkurens megoldás nem kerül hátrányosabb helyzetbe azáltal, hogy mi beszálltunk egy piaci szereplő oldalán."
dr. Radics Ottó, az Utánvét Ellenőr alapítója elmondta: "Az Ecommerce Hungary két tagozatánál jobb tulajdonostársakat kívánni sem lehetne: elismert szakembereket kaptam magam mellé társként, akik kiemelkedő munkát végeznek az e-kereskedők érdekvédelmében. Az Utánvét Ellenőr akkor tud igazán jól működni, ha a lehető legtöbb webáruház használja – ehhez pedig elengedhetetlen, hogy megbízzanak a rendszerben. Az Ecommerce Hungary tagozatainak tulajdonrész szerzése egy nagyon erős jelzés minden webshop tulajdonosnak, hogy az Utánvét Ellenőr egy hatékony megoldás lehet az át nem vett csomagok problémájára."