Utánvét cikkek

Kizárják az utánvétes lehetőségből a nem fizetőket a webáruházak
Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban.

Utánvét és készpénz: soha nem szokunk le róla
A magyar lakosság 2018-ban – a gazdasági fellendüléssel összhangban – már a webáruházakban is egyre többet vásárolt. Az éves átlagos költés összességében megközelítette a 133 ezer forintot – a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.

E-kereskedelem: nálunk még mindig az utánvét a király
A rendelések 58 százalékát még készpénzben fizetjük, ami azt jelenti, hogy vagy boltban adjuk le a pénzt vagy a futárnak nyújtjuk át. Mégis igaz, hogy online kártyás fizetési lehetőség nélkül ma már egyetlen webshop sem tud létezni, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.