Hajmeresztő, mire képesek a magyar vásárlók az akciókért

Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért, és akár sorba is állnak az üzletekben, ha elég nagy az árengedmény a kiszemelt termékre – mutat rá az Etele Plaza online kutatása. A látogatók leginkább ruhára és cipőre, élelmiszerre, valamint tisztítószerekre váltják be a kedvezményes utalványokat. A vevők között sokan vannak, akik 3-5 kilométert is legyalogolnak egy kuponos bevásárlás során.

A felmérés arra is rámutatott, hogy a kuponos bevásárlásnak leginkább egyedül (32 százalék) vagy párral (28 százalék) indulnak neki az emberek, de sokan családi programként (25 százalék) tekintenek rá, baráttal vagy barátokkal csak minden tizedik vevő vesz részt az akciókban.   



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo