Bejön a vállalkozásoknak a kedvezményes hitel

A Széchenyi Kártya Program MAX+ az év végéig elérhető marad, így a vállalkozások továbbra is hozzájuthatnak a kedvezményes finanszírozási megoldásokhoz. Az érdeklődés a K&H-nál folyamatos, minden negyedik kkv igénybe vette már a program valamelyik konstrukcióját, további minden hetedik vállalkozásnál pedig folyamatban van az igénylés vagy tervezi annak elindítását – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményéből. Elsősorban a működési költségek finanszírozását fedezik vele a cégek, de az új vagy használt gépek, berendezések beszerzése is népszerű hitelcél.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A működési költségek kiváltása a legfőbb cél

Azok a cégek, akik tervezik vagy már igénybe vették a hitelt, elsősorban a vállalkozás működési költségeinek finanszírozására fordítják (39 százalék), míg minden ötödik vállalkozás (19 százalék) új vagy használt gépet, berendezést, esetleg egyéb eszközt szerez be belőle.

Egy jelentős részük (12 százalék) kapacitásnövelő beruházására, közel minden tizedik cég pedig termék- vagy technológiafejlesztésre, kis- és nagy haszongépjármű beszerzésére, illetve ingatlanberuházásra fordítja az igényelt összeget.

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo