Az Aldi után a Lidl is csökkenti a sajtárait

A Lidl Magyarország etikus vállalatként továbbra is elkötelezett az iránt, hogy a magyar családok számára elérhetőbbé tegye a mindennapi élelmiszereket. A beszerzési árak csökkenésének köszönhetően most összesen húsz különböző típusú sajt árát mérsékli a vállalat, átlagosan 12 százalékkal, de van olyan termék, ahol az árcsökkentés eléri akár a 26 százalékot is.

A Lidl az elmúlt időszakban több termékkörben is tartós árcsökkentést hajtott végre. A vállalat etikus és felelős működésének részeként nemcsak akciókkal, hanem hosszú távú ármérséklésekkel is támogatja a vásárlókat: idén több alapvető élelmiszer, például a tej, a paradicsom, a vaj és a narancslé ára csökkent tartósan. Az ünnepi időszakra készülve pedig a saját márkás, 100 grammos Fin Carré csokoládék ára is 20%-kal mérséklődött, így a vásárlók kedvező áron juthatnak hozzá a minőségi, Fairtrade minősítésű termékekhez. A vállalat célja továbbra is az, hogy a magyar családok számára megfizethető, minőségi élelmiszereket kínáljon, és a vásárlói bizalmat folyamatosan, felelős üzleti döntésekkel erősítse.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo