A Lidl Magyarország piacvezető áruházláncként elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat biztosítsa. Az áruházlánc folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, valamint a piaci változásokat és árcsökkentési stratégiájának részeként, ahol tud, mérsékli a termékek árát. Így többek között a beszerzési árak csökkenéséből fakadó árelőnyét is rendre továbbadja vásárlóinak. Ez utóbbinak köszönhetően a diszkontlánc egy újabb, a mindennapi bevásárlást érintő jelentős lépéssel kedvez a vásárlók számára: húsz népszerű sajt árát mérsékli, átlagosan 12 százalékkal.
Fotó: DepositPhotos.com
„A Lidlnél következetesen, hónapról hónapra azon dolgozunk, hogy a magyar családokat támogassuk a mindennapi bevásárlás során. Mostani döntésünkkel ismét bizonyítjuk: nem egyszeri lépésekben gondolkodunk, hanem hosszú távú, kiszámítható stratégia mentén nyújtunk támogatást vásárlóink számára. Mivel a sajtok jelentős részét képezik a családok bevásárlókosarának, ezért tartottuk fontosnak, hogy a kedvezőbb beszerzési áraknak köszönhetően a lehető legtöbb típusra kiterjesszük az árcsökkentést. Az akció olyan termékeket érint, mint például a Milbona gouda, ementáli, cheddar, francia camembert, vagy éppen a Pilos mozzarella és ömlesztett sajt – szeletelt, darabolt és reszelt formában, köztük laktózmentes változatokkal is. A célunk, hogy minden termékkategóriában – klasszikus, prémium és mentes – elérhetővé tegyük az alacsonyabb árakat” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl beszerzési igazgatója.