Lehet, hogy a jövő éppen az „értékesítés reneszánsza” felé tart. Lehet, hogy a túlzott digitalizáció és marketingzaj után az emberek újra felfedezik a személyes kapcsolatok erejét, a bizalomra épülő kommunikációt. Ez nem a múltba való visszalépést jelentené, hanem egy új szintet: ahol a digitális eszközök támogatják, de nem helyettesítik az emberi tényezőt.
Ahogy a 80-as években egy kazetta, egy képregény vagy egy film közösségi élményt és értéket hordozott, úgy a jövőben egy hiteles, személyes beszélgetés, egy jól felépített emberi kapcsolat lehet az, ami kitűnik a zajból. És ha ez bekövetkezik, akkor nem az értékesítés végnapjait, hanem egy új, sokkal emberibb korszak kezdetét éljük majd meg. (Kovács Sándor)
A cikk szerzője több mint 25 éve tevékenykedik az értékesítés és az értékesítők világában. Több száz tréninget tartott a témában és sok ezer értékesítő vett részt az előadásain.