A bankoknak sikerült a legjobban korszerűsíteni működésüket

A magyarok a bankok, valamint a távközlési és közigazgatási szektor digitális ügyintézési megoldásaival elégedettek leginkább, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – derül ki a FaceKom országos reprezentatív kutatásából. Az eredmények alapján ma már mindennapos a digitális csatornán történő (például számítógépes vagy mobil applikációs) ügyintézés, amelyet a lakosság döntő többsége, több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással vagyunk elégedettek, ugyanakkor a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes fejleszteniük a szolgáltatóknak.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elégedettségi toplista: bankok, telekom cégek, közigazgatás

A FaceKom kutatási eredményei alapján a többség (75 százalék) alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett), második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék), a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll, míg az ötös lista végén a biztosítók vannak (68 százalék), így utóbbiaknak érdemes a vizsgált területek közül leginkább fejleszteni a digitális ügyintézés színvonalát a közönség értékelése alapján.

A bejelentkezés a leginkább gördülékeny, a visszajelzés legkevésbé

A FaceKom kutatásában azt is vizsgálta, hogy egy jellemző digitális ügyintézés során a folyamat melyik részével mennyire elégedettek a megkérdezettek. Az eredmények szerint a bejelentkezéssel, ügyfélazonosítással, valamint magával az ügyintézési feladatokkal a legtöbben teljesen vagy inkább elégedettek (78,6 és 78,4 százalék). A döntő többség szintén pozitívan nyilatkozott a digitális ügyfélfolyamatok visszajelző, értékelő részéről (72,4 százalék, pl. ügyfélszolgálati válaszok, elégedettségmérés), ugyanakkor az eredmények alapján a jövőben ezeket a kevésbé szem előtt lévő alrendszereket is érdemes fejleszteniük a szolgáltatóknak.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo