A bankoknak sikerült a legjobban korszerűsíteni működésüket

A magyarok a bankok, valamint a távközlési és közigazgatási szektor digitális ügyintézési megoldásaival elégedettek leginkább, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – derül ki a FaceKom országos reprezentatív kutatásából. Az eredmények alapján ma már mindennapos a digitális csatornán történő (például számítógépes vagy mobil applikációs) ügyintézés, amelyet a lakosság döntő többsége, több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással vagyunk elégedettek, ugyanakkor a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes fejleszteniük a szolgáltatóknak.

Elégedettségi toplista: bankok, telekom cégek, közigazgatás

A FaceKom kutatási eredményei alapján a többség (75 százalék) alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett), második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék), a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll, míg az ötös lista végén a biztosítók vannak (68 százalék), így utóbbiaknak érdemes a vizsgált területek közül leginkább fejleszteni a digitális ügyintézés színvonalát a közönség értékelése alapján.

A bejelentkezés a leginkább gördülékeny, a visszajelzés legkevésbé

A FaceKom kutatásában azt is vizsgálta, hogy egy jellemző digitális ügyintézés során a folyamat melyik részével mennyire elégedettek a megkérdezettek. Az eredmények szerint a bejelentkezéssel, ügyfélazonosítással, valamint magával az ügyintézési feladatokkal a legtöbben teljesen vagy inkább elégedettek (78,6 és 78,4 százalék). A döntő többség szintén pozitívan nyilatkozott a digitális ügyfélfolyamatok visszajelző, értékelő részéről (72,4 százalék, pl. ügyfélszolgálati válaszok, elégedettségmérés), ugyanakkor az eredmények alapján a jövőben ezeket a kevésbé szem előtt lévő alrendszereket is érdemes fejleszteniük a szolgáltatóknak.

Véleményvezér

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.
Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök 

Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.
A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb 

A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo