Vásárlással kórházakat, óvodákat támogathatunk

A CBA és a Procter&Gamble összefogásából létrejött program, A közösség szíve (köszi) jótékonysági kezdeményezés: 2006 óta több tízmillió forinttal támogatta a helyi közösségek számára értékes és fontos célokat. Bár a program szervezője a két vállalat, a segítség a CBA vásárlóitól érkezik. A program által támogatott célok megvalósulását ugyanis a különböző Procter&Gamble termékek vásárlása után 30 forinttal gazdagodó jótékonysági alap teszi lehetővé.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 2010. júniusában elvégzett, 600 főt kérdező reprezentatív kutatásból kiderült, hogy szülőként és magánemberként legtöbben az óvodákat, iskolákat támogatnánk, az egészségügyi intézményekkel -csak úgy, mint saját egészségünkkel- már csak akkor törődünk, ha baj van.  A hazai adományozási kultúrát tükrözi, hogy a megkérdezettek fele semmilyen intézményt nem támogat.

"A közösség szíve" program keretében 2010-ben a CBA vásárlói szavazatai alapján idén 5 települést sorsolnak ki, ahol a legtöbb szavazatot kapott iskola, óvoda vagy kórház a szükségleteinek megfelelő célra fordíthatja majd az adományt.

A közösség szíve 2006 szeptemberében először útjára induló gyűjtőakciójának célja az informatikailag kevésbé felszerelt magyarországi általános iskolák segítése volt. Összesen 800 iskola pályázott és 50 iskola részére osztottak ki 2-2 számítógépet. A "Köszi" 2007-ben szintén az általános iskolák mellé állt, és céljául tűzte ki az oktatás színvonalának emelését és a tanulási folyamat színesebbé tételét. A program keretében négy erdei iskola várta a mintegy 500 nyertes gyermeket, akik közelebbről is megismerkedhettek a természettel, hazánk állat- és növényvilágával.

A CBA és a Procter&Gamble 2008-ban két alkalommal is meghirdette országos akcióját, amely során összesen 20 gyermekkorház, illetve gyermekosztály kapott 1-1 millió forint adományt, amit természetesen saját eszközszükségletük szerint használhatták fel.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo