Horváth Sándor cikkek


Milyen egy modern vállalkozás weboldala?

Milyen egy modern vállalkozás weboldala? 

Az elmúlt években sokat változtak a trendek a weboldalaktól elvárt szolgáltatások terén. Változott a technológia, változott a látogatók hozzáállása a tartalomhoz. Néhány éve még csak céges weboldalakról és keresőoptimalizálásról beszéltünk, de mára ez már kiterjedt a közösségi marketingre, esetleg mobilalkalmazások fejlesztésére. Azt se felejtsük el, hogy ha igazán hatékonyak akarunk lenni, érdemes az online eszközeinket megtámogatni valamilyen offline módszerrel is. Horváth Sándor, a Piac&Profit szakértője egy elméleti példát mutat be arra hogyan is nézhet ez ki.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Adócsaló cég hasalt el a NAV-nál

Adócsaló cég hasalt el a NAV-nál  

Hónapokig követték a NAV szakemberei egy importőr gyanús pénzügyi manővereit.

Jogi kisokos

Bárki rászedhető? A leggyakoribb céges bűncselekmények

Bárki rászedhető? A leggyakoribb céges bűncselekmények  

Szinte bármelyik vállalati dolgozót rá lehetne venni gazdasági bűncselekményre, például sikkasztásra vagy csalásra a magyarok szerint.

Cégblog

Megbüntették a Raiffeisen Bankot

Megbüntették a Raiffeisen Bankot  

Az MNB több mint 41 millió forint bírságot szabott ki pénzmosás- és terrorizmusfinanszírozás-megelőzési tevékenysége kapcsán feltárt hiányosságai miatt.

Gazdaság

Bárki rászedhető? A leggyakoribb céges bűncselekmények

Bárki rászedhető? A leggyakoribb céges bűncselekmények  

Szinte bármelyik vállalati dolgozót rá lehetne venni gazdasági bűncselekményre, például sikkasztásra vagy csalásra a magyarok szerint.

Társadalom

Most a 13. havi nyugdíj miatt kell rettegni

Most a 13. havi nyugdíj miatt kell rettegni 

A probléma, hogy az idősek járulékait nem támadta meg senki, állítja a Nyugdíjas Parlament elnöke.

Infokom

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia?

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia? 

Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo