Ingatlankorszerűsítésre használnák fel legtöbben lakástakarék számlájukat

A Fundamenta Lakáskassza Zrt. legfrissebb ügyfélkutatása szerint a lakástakarék számlával rendelkezők többsége meglévő ingatlanja korszerűsítésére vagy gyermekei lakáscéljainak támogatására kívánja felhasználni megtakarítását – közölte az MBH Bank többségi tulajdonában lévő lakás-takarékpénztár.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A szerződéseket 40 százalékban kizárólag megtakarítási céllal, 60 százalékban pedig hitelfelvételi lehetőség miatt kötötték – derül ki a vállalat 748, új megtakarítást indító ügyfelének válaszán alapuló kutatásból.

Az ügyfelek 28,7 százaléka ingatlanfelújítást, 14,7 százalékuk használt lakás, 8,8 százalékuk új ingatlan vásárlását tervezi. A válaszadók 26,2 százaléka válaszolt úgy, hogy egyelőre nincs konkrét lakáscélja, de a jövőben biztosan lesz. A megkérdezettek 17,9 százaléka gyermeke lakhatását támogatná a megtakarításból.

Ingatlan vásárláskor tízből kilenc ügyfél (87 százalék) az energiafogyasztást rangsorolta a legfontosabb szempontnak.

A Fundamenta felmérése szerint a tavaly megkötött szerződéseknél az ügyfelek több, mint 90 százaléka vette igénybe a pénzügyi szolgáltató személyi bankár szolgáltatását. A társaság közlése szerint tovább fejlesztik az országos lefedettségű, 1500 főből álló hálózatot.

(MTI)

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo