honlapok

arculat, cégmarketing, digitális marketing, holtszezon, honlapok, keresőoptimalizálás, marketing kampány, nyár, nyári munka, nyári szezon, seo, startégia, tartalommarketing, ügyfélkezelés

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Szeicz András

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, céges honlap, design, honlapok, márkaépítés, tervezőgrafika

Mit ad a dizájn?

Szeicz András

Sok kkv életében a dizájn a mai napig a prioritási lista vége felé áll, pedig ha jó, az komoly versenyelőnyt jelent. A megjelenés nemcsak a szépségről, átláthatóságról és a felhasználói élmény fokozásáról szól, hanem sokat elárul szervezetünk gondolkodásáról és versenyképességéről is.

Tovább olvasom »
céges honlap, céges weboldal, honlapok, online kommunikáció, weboldal tervezés

10 dologra ügyeljünk, ha honlapot csinálunk

piacesprofit.hu

Az Invitel online felmérésben vizsgálta a hazai kisvállalatok internet-használati szokásait. A kutatás eredményei többek között arra is rámutattak, hogy a több mint 1500 megkérdezett kisvállalkozás majdnem fele nem rendelkezik saját céges weboldallal. Tíz tippel segítenek, hogy mire ügyeljünk egy honlap elindításakor.

Tovább olvasom »
céges honlap, design, digitális marketing, honlapok, tipográfia, webmarketing

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Szeicz András

Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik bizony már tíz évvel ezelőtt sem ütötték volna meg az elvárt szintet. Pedig az igényes design legalább annyira fontos, mint az, hogy az ügyvezető ne szakadt ruhába menjen tárgyalni. A kkv-k egy része mégse fordít elegendő erőforrást az első benyomásra.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor