üzleti kapcsolatok cikkek


Ismerősökön keresztül kötik a legtöbb üzletet

Ismerősökön keresztül kötik a legtöbb üzletet 

A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be, derült ki az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatásából.
Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk

Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk 

A névjegykártya nem csak az elérhetőségeink összegzése egy darab papíron, hanem az első tőlünk származó tárgy, amivel leendő partnereink, ügyfeleink találkoznak. Ennél fogva komolyan befolyásolja az első benyomást. Egy névjegykártyának nem azt kell elmondania, hogy milyen számon érhetnek el, hanem azt, hogy jók vagyunk, és magas minőséget képviselünk.
Bővülő gazdasági kapcsolatok Magyarország és Vietnam között

Bővülő gazdasági kapcsolatok Magyarország és Vietnam között 

Mintegy 100 hazai és vietnami cég folytatott kétoldalú üzleti tárgyalásokat a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által március 23-án, Budapesten megrendezett Magyar-Vietnami Üzleti Fórum keretében. A rendezvényen elsősorban a mezőgazdaság, élelmiszeripar, energetika, infokommunikáció, járműipar, környezetipar, infrastruktúrafejlesztés és egészségipar területén megvalósuló együttműködések kerültek fókuszba.
Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók

Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók 

Minden 4. hazai beszerző szerint rendszeresen fordul elő, hogy a potenciális beszállítók válaszra sem méltatják őket az ajánlatkérés során – derült ki a Táblázat.hu friss kutatásából. A több mint 1100 hazai beszerző részvételével zajló felmérés arra is rávilágított, hogy nem feltétlenül a legjobb ár a nyerő: a beszállító gyorsasága, az ajánlat részletessége és a kapcsolattartás minősége többet nyom a latban.
A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt 

Egy kis stratégia és némi erőfeszítés, és máris hasznos üzleti kapcsolatokat szerezhetünk a közösségi média segítségével. A közösségi hálózati oldalak, úgy mint a Twitter, vagy a nálunk is egyre népszerűbb LinkedIn a szakértők szerint hihetetlen sok kiaknázatlan lehetőséget rejt.
Üzletben nincs barátság?

Üzletben nincs barátság? 

A sikeres vállalkozók pontosan tudják, hogy mi a különbség a szakmai körökön belüli haverkodás és az üzlettárs-keresés között és, hogy melyik csoporttól mit várhat az ember. Öt tippünk segítségével Ön is könnyen tehet különbséget.
Milyen konferenciára éri meg elmenni?

Milyen konferenciára éri meg elmenni? 

Konferencia, szeminárium, üzleti reggeli, tréning, és még hosszasan sorolhatnánk a tudásbővítés szervezett lehetőségeit. A kínálattal nincs is baj, a témák és események száma végtelen. És itt a bökkenő, hogyan is válasszuk ki a számunkra legjobbat?
Tíz tipp, hogy önt ajánlják

Tíz tipp, hogy önt ajánlják 

Az üres állások jelentős részét nem hirdetik meg, hanem személyes ajánlásokkal töltik be. Mi kell ahhoz, hogy önt javasolják egy-egy új munkára? Egy erős kapcsolatrendszer. És ehhez hogyan juthat el? Tíz tippet mutat most a Monster.hu.
Így hozzuk ki a legtöbbet a kapcsolatainkból

Így hozzuk ki a legtöbbet a kapcsolatainkból 

A kapcsolat az egyik legfontosabb tőke az üzleti életben, mégis sokszor elhanyagoljuk. Ha viszont tudatosan foglalkozunk a kapcsolati hálónkkal, óriási hatást érhetünk el.
Facebook barátom az üzleti partnerem?

Facebook barátom az üzleti partnerem? 

Az emberek nagy része hobbiként gyűjti a Facebook kapcsolatokat és bejelöl mindenkit, akivel akár csak egyszer is találkozott. Szakértőnk szerint viszont jobb körültekintőnek lenni és az üzleti partnereket nem fogadni Facebook baráttá.

Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? 

A LinkedIn a világ egyik legnagyobb online üzleti, közösségi portálja közel 330 millió felhasználóval. Bár az elmúlt években igazi munkaerő-közvetítő szerepet is betölt az oldal, azonban elsődleges szerepe az üzleti kapcsolatok létrehozásában van.

5 alapszabály a sikeres együttműködésekhez 

A partnerség jó - ezt szerencsére egyre több vállalkozó pontosan látja. A sok partner üzleti szempontból hasznos mindaddig, amíg nem esünk túlzásba: nem kell mindenáron és minden piaci szereplővel együttműködni. Koncentráljunk arra is, hogy milyen a kapcsolat a már meglévő társakkal!

Tippek, hogyan legyen nyerő az üzleti kapcsolatban! 

Egy üzleti partnerség éppolyan stádiumokból áll, mint egy párkapcsolat – és pontosan ugyanazokat a hibákat lehet elkövetni benne. Kövesse tippjeinket, hogy Ön legyen a nyerő az üzleti partnerségben!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

A kisteherautók is megjelennek az autómegosztó piacon

A kisteherautók is megjelennek az autómegosztó piacon 

Innovatív új szereplő az autómegosztásban: megérkezett Magyarországra az 123 Transporter, a mobilalkalmazás, amellyel kisteherautót bérelhetünk.

Pénzszerzés

Mivel próbálják megkaparintani a fiatalokat a bankok?

Mivel próbálják megkaparintani a fiatalokat a bankok?  

A fiatalok vonzó ügyfelek a bankoknak, ezért a számlanyitásért cserébe akár több tízezer forintos jóváírásokat és egyéb kedvezményeket, ajándékokat kínálnak nekik. A Bank360.hu összegyűjtötte az aktuálisan elérhető akciókat.

Jogi kisokos

Aki fizet, jöhet? Mit tud a magyar aranyvízum?

Aki fizet, jöhet? Mit tud a magyar aranyvízum?  

Míg a magyarországi aranyvízum szabályai még az utolsó finomításokon mennek át, addig az unió más országaiban már évek óta népszerűek a hasonló programok.

Cégblog

Akár vízilabda torna is lehetett volna

Akár vízilabda torna is lehetett volna 

Nemcsak egymással, hanem a mostoha időjárással is meg kellett küzdenie a csapatoknak szombaton a Csúcs Kupa kispályás labdarúgó tornán, amelyet az Országgyűlés válogatottja nyert meg, immár sorrendben negyedszer.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo