üzleti kapcsolatok cikkek


Ismerősökön keresztül kötik a legtöbb üzletet

Ismerősökön keresztül kötik a legtöbb üzletet 

A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be, derült ki az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatásából.
Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk

Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk 

A névjegykártya nem csak az elérhetőségeink összegzése egy darab papíron, hanem az első tőlünk származó tárgy, amivel leendő partnereink, ügyfeleink találkoznak. Ennél fogva komolyan befolyásolja az első benyomást. Egy névjegykártyának nem azt kell elmondania, hogy milyen számon érhetnek el, hanem azt, hogy jók vagyunk, és magas minőséget képviselünk.
Bővülő gazdasági kapcsolatok Magyarország és Vietnam között

Bővülő gazdasági kapcsolatok Magyarország és Vietnam között 

Mintegy 100 hazai és vietnami cég folytatott kétoldalú üzleti tárgyalásokat a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által március 23-án, Budapesten megrendezett Magyar-Vietnami Üzleti Fórum keretében. A rendezvényen elsősorban a mezőgazdaság, élelmiszeripar, energetika, infokommunikáció, járműipar, környezetipar, infrastruktúrafejlesztés és egészségipar területén megvalósuló együttműködések kerültek fókuszba.
Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók

Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók 

Minden 4. hazai beszerző szerint rendszeresen fordul elő, hogy a potenciális beszállítók válaszra sem méltatják őket az ajánlatkérés során – derült ki a Táblázat.hu friss kutatásából. A több mint 1100 hazai beszerző részvételével zajló felmérés arra is rávilágított, hogy nem feltétlenül a legjobb ár a nyerő: a beszállító gyorsasága, az ajánlat részletessége és a kapcsolattartás minősége többet nyom a latban.
A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt 

Egy kis stratégia és némi erőfeszítés, és máris hasznos üzleti kapcsolatokat szerezhetünk a közösségi média segítségével. A közösségi hálózati oldalak, úgy mint a Twitter, vagy a nálunk is egyre népszerűbb LinkedIn a szakértők szerint hihetetlen sok kiaknázatlan lehetőséget rejt.
Üzletben nincs barátság?

Üzletben nincs barátság? 

A sikeres vállalkozók pontosan tudják, hogy mi a különbség a szakmai körökön belüli haverkodás és az üzlettárs-keresés között és, hogy melyik csoporttól mit várhat az ember. Öt tippünk segítségével Ön is könnyen tehet különbséget.
Milyen konferenciára éri meg elmenni?

Milyen konferenciára éri meg elmenni? 

Konferencia, szeminárium, üzleti reggeli, tréning, és még hosszasan sorolhatnánk a tudásbővítés szervezett lehetőségeit. A kínálattal nincs is baj, a témák és események száma végtelen. És itt a bökkenő, hogyan is válasszuk ki a számunkra legjobbat?
Tíz tipp, hogy önt ajánlják

Tíz tipp, hogy önt ajánlják 

Az üres állások jelentős részét nem hirdetik meg, hanem személyes ajánlásokkal töltik be. Mi kell ahhoz, hogy önt javasolják egy-egy új munkára? Egy erős kapcsolatrendszer. És ehhez hogyan juthat el? Tíz tippet mutat most a Monster.hu.
Így hozzuk ki a legtöbbet a kapcsolatainkból

Így hozzuk ki a legtöbbet a kapcsolatainkból 

A kapcsolat az egyik legfontosabb tőke az üzleti életben, mégis sokszor elhanyagoljuk. Ha viszont tudatosan foglalkozunk a kapcsolati hálónkkal, óriási hatást érhetünk el.
Facebook barátom az üzleti partnerem?

Facebook barátom az üzleti partnerem? 

Az emberek nagy része hobbiként gyűjti a Facebook kapcsolatokat és bejelöl mindenkit, akivel akár csak egyszer is találkozott. Szakértőnk szerint viszont jobb körültekintőnek lenni és az üzleti partnereket nem fogadni Facebook baráttá.

Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? 

A LinkedIn a világ egyik legnagyobb online üzleti, közösségi portálja közel 330 millió felhasználóval. Bár az elmúlt években igazi munkaerő-közvetítő szerepet is betölt az oldal, azonban elsődleges szerepe az üzleti kapcsolatok létrehozásában van.

5 alapszabály a sikeres együttműködésekhez 

A partnerség jó - ezt szerencsére egyre több vállalkozó pontosan látja. A sok partner üzleti szempontból hasznos mindaddig, amíg nem esünk túlzásba: nem kell mindenáron és minden piaci szereplővel együttműködni. Koncentráljunk arra is, hogy milyen a kapcsolat a már meglévő társakkal!

Tippek, hogyan legyen nyerő az üzleti kapcsolatban! 

Egy üzleti partnerség éppolyan stádiumokból áll, mint egy párkapcsolat – és pontosan ugyanazokat a hibákat lehet elkövetni benne. Kövesse tippjeinket, hogy Ön legyen a nyerő az üzleti partnerségben!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut

Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut 

Eddig leginkább csak a fintech-cégeknél - mint a Revolut - látott funkciót vezetett be a Gránit Bank mobilapplikációjában.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz!

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz! 

Hajlamosak vagyunk a betegségekre valamiféle kivédhetetlen sorscsapásként tekinteni, pedig a tudomány tényei és a számok egészen mást mutatnak: a személyes döntéseinknek, a tudatos választásainknak meglepően nagy hatásuk van az egészségünkre.
Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével

Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével 

Az autóvásárlás örömteli dolog, ám sokszor nem egyszerű kiválasztani a legmegfelelőbbet, akár magánszemélyről, akár cégről van szó.

Költségkímélés

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál 

Az elmúlt napokat jellemző télies, havas időjárás ismét megmutatta, hogy érdemes védekezni a különböző káreseményekkel szemben.

Pénzszerzés

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról  

Februárban rajtolhat el a vállalkozások elektromosjármű-beszerzéseit támogató program .

Adózás

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól  

Jövő évtől ugyanis ezek a cégek adómentesen adhatnak részesedést munkavállalóiknak és vezető tisztségviselőiknek.

Jogi kisokos

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál  

Nem okozott sem káoszt, sem jelentősebb fennakadást a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet által meghirdetett munkabeszüntetés első napja.

Cégblog

Megugrott a legeredményesebb Vas vármegyei vállalkozások árbevétele

Megugrott a legeredményesebb Vas vármegyei vállalkozások árbevétele  

A száz legeredményesebb cég nettó árbevétele 2022-ben együttesen meghaladta az 1882,712 milliárd forintot, ez 18,7 százalékkal több, mint az évben.

Klímablog

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig 

Nem elegendőek a jelenlegi, fokozatos változtatások.

Gazdaság

Az ideinél már csak jobb év jöhet a lakáspiacon

Az ideinél már csak jobb év jöhet a lakáspiacon  

A romló gazdasági környezet, a magas infláció okozta reálbér-csökkenés, a megugró hitelkamatok és az általános bizonytalanság látványos fékezést hozott idén a lakáspiacon.

Társadalom

Izgalmas finálé a pénzügyi versenyben: 1200 csapat közül került ki a győztes

Izgalmas finálé a pénzügyi versenyben: 1200 csapat közül került ki a győztes 

December 7-én, személyes részvétellel tartották meg a Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis! pénzügyi tudatossági verseny országos döntőjét, amelyen 20 csapat mérte össze tudását a szakmai zsűri előtt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo