üzletfejlesztés cikkek
5 tuti tipp üzletfejlesztéshez
Óriási kihívást, és gyakran új időszámítást jelent a kkv-k életében, amikor új piacok felé fordulnak, bővítik tevékenységi körüket vagy egyszerűen csak ugrásszerűen megnő az ügyfélkörük. Az üzletfejlesztés ugyanakkor legalább annyi buktatót rejthet magában, mint amekkora sikerrel kecsegtet, így nem árt jónéhány szempontot figyelembe venni, mielőtt belevágunk. Vajon elég stabil az informatikai rendszerünk és meg tudunk felelni a szigorú adatbiztonsági szabályoknak? Tudjuk menedzselni az esetlegesen megugró ügyfélforgalmat vagy elég rugalmas a pénzügyi tervünk a nagyobb volumenű beszerzések és a váratlan események kezeléséhez? 5 tipp a Brillit.com online üzleti platform szakértőitől, hogy szárnyalás helyett ne zuhanás legyen a nagyratörő elképzelések vége.
Magyar üzletfejlesztési siker a nemzetközi díjátadókon
Azt már sokan tudják a világon, hogy a magyar tudásalapú cégek komoly erőt képviselnek világszerte. Viszont még ezeknek a világhírű cégeknek is nagy kihívást okoz, hogy egyedi tudásukból valódi üzletet építsenek. Ebben a tekintetben elmaradunk a legnagyobb gazdaságokkal rendelkező országoktól, így több esetben az igazi pénzt sokszor kevesebb tudással is mások képesek realizálni. Ezért is örömteli, hogy a hazai üzletfejlesztési piac vezető szereplője, a Mentors & Partners Group a 2020-as teljesítményének köszönhetően komoly nemzetközi díjakat gyűjt be egymás után.
Így csökkenthető a beruházás kockázata
A befektetés mindig kockázatot jelent, de vannak azért stratégiák, amelyekkel a megtérülés esélye jelentősen növelhető. Vagy legalábbis biztosak lehetünk benne, hogy a befuccsolt biznisz nem jelent totális bukást.
Így lehet pénzt csinálni a virtuális valóságból
Lehet-e Magyarországról VR startupot építeni? És miért jó, ha többen vannak egy „alomban”? Egyáltalán, mi lesz eladható a virtuális valóságból?
Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól
Mitől lesz sikeres egy termék? Mit vezet a biztos bukáshoz? Melyek azok a trendek amik meghatározzák a jövő cégeinek sikerességét? Milyen aspektusokat kell figyelembe vennünk a termék és szolgáltatásfejlesztés során? Top tippek igazi tech sztároktól!
A cégvezetés fizikája, avagy a leggyengébb láncszem nyomában
Szereti Ön a fizikát? Mert most egy kicsit fizikázni fogunk. Szüksége van rá a cége építéséhez. Ahhoz, hogy pontosan értse mindenki, miért mindig a leggyengébb láncszemen kell dolgozni a cég sikeréhez. Szakértőnk segít!
Négy jó tanács, ha külföld felé kacsingat
Sok hazai cég kacsingat külföld felé, hogy ott keressenek maguknak partnert vagy beszállítót. Adunk négy tanácsot, mire érdemes fokozottan ügyelnie annak, aki kilép hazánk és főleg az unió határain kívülre üzletet kötni.
Bizniszt bármiből - hol a határ?
Alapvetően két üzletfejlesztői megközelítés létezik. Az egyik abból indul ki, hogy amink van, azt kell eladni – keresni kell hozzá megfelelő piacot, marketinget, sales-megoldásokat. A másik pedig abból, hogy minden szektor valamiféle húzóerőt fejt ki, azaz a felfedezhető problémákhoz kell igazítani az új termékeket, és már a termékfejlesztés előtt kell meghatározni, pontosan mit is adunk majd el és hogyan. Szakértőnk az új üzletek etikáját boncolgatja.
Díjazzák az újdonságokat!
Az Üzletfejlesztési Díj célja a figyelmet ráirányítani a leginnovatívabb vállalkozásokra, minden cég számára lehetővé tenni a tanulást és versenyképességének növelését, objektív visszajelzést adni, illetve szerepet vállalni a közösségépítésben.