Díjazzák az újdonságokat!

Az Üzletfejlesztési Díj célja a figyelmet ráirányítani a leginnovatívabb vállalkozásokra, minden cég számára lehetővé tenni a tanulást és versenyképességének növelését, objektív visszajelzést adni, illetve szerepet vállalni a közösségépítésben.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj egy izgalmas, valóban független, szakmai kezdeményezés, amely egy vállalkozás üzleti célú újdonságait, eredményeit mutatja be, legyen az üzletfejlesztésként, business developmentként, üzleti innovációként, vállalkozásfejlesztésként vagy hasonló módon nevesítve.

A Díj minden szervezetnek szól, ahol eredményes termékfejlesztéssel, szolgáltatásfejlesztéssel, szervezetfejlesztéssel, üzletfejlesztéssel, üzleti innovációval foglalkoznak.

Az Üzletfejlesztési Portál, a Magyar Üzletfejlesztési Társaság szakmai támogatásával, idén első alkalommal szervezi meg a Nemzetközi Üzletfejlesztési Díjat. Az Üzletfejlesztési Díjra 2013. február 28-ig lehet pályázatot benyújtani.

A pályázati anyag itt elérhető.

Adjon reményt ügyfeleinek és mutasson nekik is kiutat!

"Európa és Magyarország hasonló válságban van, mint a XV-XVI. században volt. Akkor a felfedezések segítettek rajtunk - és most sincs ez másként. A megváltozott körülményekhez a változáson, a kalandos kutatáson, a felfedézeseken keresztül vezet az út - és ezek hozhatják el itt és most nekünk is a mi "Új Világunkat" - mondja Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője.

"Fel kell ismernünk, hogy az üzleti célú újdonságok, az innováció nem egy száraz, távoli valami, amit tőlünk függetlenül csinál valaki. Az innováció a saját hitünkön és szenvedélyünkön alapszik, amely nekihajt bennünket az üzlet óceánjának, hogy foggal-körömmel megszerezzük az Eldorádó minden kincsét, magunknak, családunknak, közösségünknek... Ezért mindenkinek javasoljuk az Üzletfejlesztési Díjon indulást, akinek célja, hogy bemutassa, hogy a jelen válságai ellenére képes sikeresen ott lenni a jövő üzletében - és ami még fontosabb: kész és képes átvinni partnereit, ügyfeleit és az ő családjukat is a biztonságosabb, jövedelmezőbb jövőbe!"

Egyre több innovatív cég jelzi pályázási szándékát, mely szerint részt kíván venni a leginnovatívabb magyar vállalkozások versenyén és indulni kívánnak a Nemzetközi Üzletfejlesztési Díjért.

Induljon Ön is - adja meg vállalkozásának azt a figyelmet, amelyet megérdemel - csatlakozzon Ön és cége az idei év legizgalmasabb üzleti innovációs kalandjához, pályázzon és legyen ott Magyarország leginnovatívabb, legversenyképesebb, legismertebb cégei között! (Ez az, amikor Dávid legyőzheti Góliátot, ez az a helyzet, amikor nem a méret számít!)

Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj 2012

A pályázat tárgya

- új termék

- új szolgáltatás

- új üzleti modell

- marketinginnováció

- innováció a stratégiában

- folyamatinnováció

- új kommunikációs megoldás

- szervezetfejlesztés (új szervezet, kultúraváltás, stb.)

- a fentiekbe be nem sorolt egyéb üzletfejlesztés.

Díj kategóriák

- startup (induló vagy 3 éven belül elindult innovatív) vállalkozások

- fiatal vállalkozók (35 éven aluliak)

- termék (kkv és nagyvállalat külön)

- szolgáltatás (kkv és nagyvállalat külön)

- szervezetfejlesztés (szervezeti változtatás, terjeszkedés új piacon, kultúraváltás)

- üzleti folyamat és eljárás (értékesítés, marketing, jog, kommunikáció...).

A díjazottak jutalmazása

- formatervezett díj,

- üzletfejlesztési szolgáltatások,

- kedvezményes üzletfejlesztési képzési programok,

- megjelenés az Üzletfejlesztési Évkönyv kiadványban.

Adminisztrációs díj

Induló és startup vállalkozás HUF 25.000,- + ÁFA

Vállalkozás 200 m árbevétel alatt  HUF 39.000,- + ÁFA

Vállalkozás 1 Mrd árbevétel alatt HUF 56.000,- + ÁFA

Vállalkozás 1 Mrd árbevétel felett HUF 89.000,- + ÁFA

Időpontok

Nevezési határidő 2013. február 21.

Pályázatok leadása 2013. február 28.

Díjátadó – konferencia 2013. tavasza (tervezetten április vége)

Bírálati szempontok (a pályázaton indulók részletezett szempontrendszert kapnak)

- a bemutatott üzletfejlesztés célkitűzéseinek megfogalmazása

- a bemutatott üzletfejlesztés eredetisége

- a kitűzött célok teljesülésének mértéke, eredményei, pénzügyi eredmények

- fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás és etika – társadalmi hatás

- az üzletfejlesztési kultúra elterjedésének elősegítése

- a pályázat kidolgozottsága és szakmai színvonala, illetve egyéb szempontok

Díjátadó

A Díjátadó egy konferenciával közösen kerül megtartásra, ahol a díjazottak mellett előadások lesznek az üzletfejlesztés, üzleti innováció aktuális témáiról.

A Díjátadót a USTREAM, a Díj támogatója az interneten át elérhető formában közvetíti.

Üzletfejlesztési és üzleti innováció Évkönyv

Egyebek mellett a NÜD nyertesei, figyelemreméltó pályázatai, pályázói, a leginnovatívabb magyar vállalkozások listája, a Magyar Innovációs Index (INNDEX alapján - stb.

 

 

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo