Tévé cikkek


Reklámban Magyarország jól teljesít

Reklámban Magyarország jól teljesít 

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.
Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik

Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik 

Azt akarjuk, hogy értelmesebb legyen a gyerek? Sportból naponta egy, alvásból 9 -11 óra – és legfeljebb 2 óra a képernyő előtt.
Online vagy offline hirdessünk?

Online vagy offline hirdessünk? 

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.
Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok

Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok 

A 19-29 éves fiatalok 83 százalékkal használja naponta a Facebookot, saját tévéje viszont alig van a 25 év alatti korosztálynak a K&H ifjúsági indexe szerint.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk

13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk 

Nem talál munkát? Vagy csak szeretne váltani? Mutatunk néhány olyan szakmát, amire biztosan nem gondolt, hogy pénzt lehet keresni vele. Pedig van, aki szájszagot szagol, másokat ölelget, vagy mondjuk épp sorban áll. Hogy mennyi mindennel lehet pénzt keresni!
Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik

Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik 

Bő egy éve botrányok és támadások sora éri az Exxon olajmultit. Vizsgálat folyik ellene Amerikában annak gyanújával, hogy eltagadta a klímakockázatokat a részvényeseitől. Erre a cég a szélenergiás és karbonelnyelő projektjeit kezdte népszerűsíteni tévéreklámokban a riói olimpia alatt.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA 

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró

Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró 

Íme listánk második része, melyben sorra vesszük az üzleti élet nagyságait, akik 2015-ben hunytak el. Egy fenntartható világért dolgoztak és értéket teremtettek, vagy a régi profithajhászó paradigmát képviselték? Döntse el Ön.
Keserű valóságshow a divat világáról

Keserű valóságshow a divat világáról 

Három tizenéves, divatmániás fiatalt röptettek a világ egyik legjobb módú országából Kambodzsába, hogy egy hónapig a saját bőrükön tapasztalják meg, hogy készülnek imádott és gyorsan cserélődő ruhadarabjaik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.
Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben

Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben 

A bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Adózás

Könnyebb eÁFA a vállalkozóknak

Könnyebb eÁFA a vállalkozóknak 

Videósorozatot indít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) annak érdekében, hogy az eÁFA rendszer webes felületének használata még könnyebbé váljon. A rövid videók segítségével az egyre népszerűbb áfabevallási módszert a kisvállalkozások is könnyedén alkalmazhatják. A közérthető videós segédletek gyakran használt funkciókat, vagy épp egy-egy speciálisabb témát mutatnak be. A sorozat indulásaként ma négy kisfilmet tett közzé a NAV, amelyek a hivatal honlapján érhetőek el.  

Infokom

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból  

Nem lehet mesterséges intelligencia felhasználásával készített ajándéktárgyakat árulni a legnagyobb belfasti karácsonyi piacról.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo