Tévé cikkek


Reklámban Magyarország jól teljesít

Reklámban Magyarország jól teljesít 

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.
Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik

Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik 

Azt akarjuk, hogy értelmesebb legyen a gyerek? Sportból naponta egy, alvásból 9 -11 óra – és legfeljebb 2 óra a képernyő előtt.
Online vagy offline hirdessünk?

Online vagy offline hirdessünk? 

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.
Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok

Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok 

A 19-29 éves fiatalok 83 százalékkal használja naponta a Facebookot, saját tévéje viszont alig van a 25 év alatti korosztálynak a K&H ifjúsági indexe szerint.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk

13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk 

Nem talál munkát? Vagy csak szeretne váltani? Mutatunk néhány olyan szakmát, amire biztosan nem gondolt, hogy pénzt lehet keresni vele. Pedig van, aki szájszagot szagol, másokat ölelget, vagy mondjuk épp sorban áll. Hogy mennyi mindennel lehet pénzt keresni!
Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik

Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik 

Bő egy éve botrányok és támadások sora éri az Exxon olajmultit. Vizsgálat folyik ellene Amerikában annak gyanújával, hogy eltagadta a klímakockázatokat a részvényeseitől. Erre a cég a szélenergiás és karbonelnyelő projektjeit kezdte népszerűsíteni tévéreklámokban a riói olimpia alatt.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA 

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró

Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró 

Íme listánk második része, melyben sorra vesszük az üzleti élet nagyságait, akik 2015-ben hunytak el. Egy fenntartható világért dolgoztak és értéket teremtettek, vagy a régi profithajhászó paradigmát képviselték? Döntse el Ön.
Keserű valóságshow a divat világáról

Keserű valóságshow a divat világáról 

Három tizenéves, divatmániás fiatalt röptettek a világ egyik legjobb módú országából Kambodzsába, hogy egy hónapig a saját bőrükön tapasztalják meg, hogy készülnek imádott és gyorsan cserélődő ruhadarabjaik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek 

Egy ezer főt foglalkoztató magyar vállalkozás éves szinten átlagosan 370 millió forintot meghaladó kárt szenvedhet el a COVID-19 következményei miatt.

Pénzszerzés

Új sztárszakma a magyar munkaerőpiacon

Új sztárszakma a magyar munkaerőpiacon  

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt.

Adózás

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól  

Jövő évtől ugyanis ezek a cégek adómentesen adhatnak részesedést munkavállalóiknak és vezető tisztségviselőiknek.

Cégblog

Ez a 100 bolt is biztosan zárva lesz december 24-én és 31-én

Ez a 100 bolt is biztosan zárva lesz december 24-én és 31-én 

December 24-én és 31-én is zárva tart a DIEGO teljes magyarországi bolthálózata – erről határoztak az üzleteket üzemeltető franchise partnerek azt elősegítendő, hogy a munkavállalók és a családi vállalkozások tagjai egyaránt a szeretteik körében tölthessék az ünnepeket.

Klímablog

Ebben is beelőztek a románok

Ebben is beelőztek a románok  

Elindult Romániában az italcsomagolásra használt műanyagflakonok, üvegpalackok és fémdobozok visszaváltását ösztönző betétdíjas rendszer.

Társadalom

Elkapták a magyargyűlölőt

Elkapták a magyargyűlölőt 

Németországban tartóztatták le Nagybánya korrupció miatt elítélt szökevény polgármesterét.

Infokom

Minden, amit a munkavállalóknak tudniuk kell, mielőtt használni kezdik a ChatGPT-t

Minden, amit a munkavállalóknak tudniuk kell, mielőtt használni kezdik a ChatGPT-t 

Az elmúlt hónapok során felerősödtek a mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó eszközökről szóló viták.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo