Tévé cikkek


Reklámban Magyarország jól teljesít

Reklámban Magyarország jól teljesít 

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.
Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik

Nem tesz jót a gyereknek, ha alvás helyett tévézik vagy mobilozik 

Azt akarjuk, hogy értelmesebb legyen a gyerek? Sportból naponta egy, alvásból 9 -11 óra – és legfeljebb 2 óra a képernyő előtt.
Online vagy offline hirdessünk?

Online vagy offline hirdessünk? 

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.
Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok

Zenét már leginkább a Youtube-on hallgatnak a fiatalok 

A 19-29 éves fiatalok 83 százalékkal használja naponta a Facebookot, saját tévéje viszont alig van a 25 év alatti korosztálynak a K&H ifjúsági indexe szerint.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk

13 furcsa munkakör, amiről sosem hallottunk 

Nem talál munkát? Vagy csak szeretne váltani? Mutatunk néhány olyan szakmát, amire biztosan nem gondolt, hogy pénzt lehet keresni vele. Pedig van, aki szájszagot szagol, másokat ölelget, vagy mondjuk épp sorban áll. Hogy mennyi mindennel lehet pénzt keresni!
Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik

Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik 

Bő egy éve botrányok és támadások sora éri az Exxon olajmultit. Vizsgálat folyik ellene Amerikában annak gyanújával, hogy eltagadta a klímakockázatokat a részvényeseitől. Erre a cég a szélenergiás és karbonelnyelő projektjeit kezdte népszerűsíteni tévéreklámokban a riói olimpia alatt.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA 

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró

Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró 

Íme listánk második része, melyben sorra vesszük az üzleti élet nagyságait, akik 2015-ben hunytak el. Egy fenntartható világért dolgoztak és értéket teremtettek, vagy a régi profithajhászó paradigmát képviselték? Döntse el Ön.
Keserű valóságshow a divat világáról

Keserű valóságshow a divat világáról 

Három tizenéves, divatmániás fiatalt röptettek a világ egyik legjobb módú országából Kambodzsába, hogy egy hónapig a saját bőrükön tapasztalják meg, hogy készülnek imádott és gyorsan cserélődő ruhadarabjaik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Gazdaság

Lízingelt diagnosztika: elérhetővé válik a legmodernebb technológia

Lízingelt diagnosztika: elérhetővé válik a legmodernebb technológia 

A lízingkonstrukciók révén az egészségügyi intézmények komolyabb egyszeri befektetés nélkül juthatnak hozzá a legújabb és legmodernebb eszközökhöz.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo