Konkurencia cikkek
Újabb bajok vannak az Apple körül
Miután az Apple bevezette alkalmazását, amellyel mobiljain korlátozni lehet a tartalmakat és a használati időt, tudatosan megfojtja a hasonló, bevált külső alkalmazásokat, pedig azok hatékonyabbak.
Nem városi legenda, a második év tényleg kritikus
A vállalkozások száma évente úgy tízezerrel csökkent, és kilátásaik is változatosak. Háromnegyedük éri meg az ötödik születésnapját, és csak minden második éli meg közülük a tíz évet. Helyükre persze számtalan új próbálkozás lép, a második év azonban kritikus minden újonnan induló vállalkozás számára.
Ezzel a lépéssel lenyomhatják a Netflixet
A Comcast, az USA legnagyobb kábelszolgáltatója megvette a brit Sky tv-társaságot, amivel átrendeződik az amerikai televíziós piac.
Gyorsan megtérül, ha digitális megoldásokkal lenyomjuk a konkurenciát
A pénzügyi vezetők növelik a digitális transzformációval kapcsolatos kiadásokat annak érdekében, hogy versenyelőnyt szerezzenek. A digitális megoldások bevezetése, az ehhez kapcsolódó szervezeti átalakítás jelenti ma a cégek életében az egyik legnagyobb kihívást.
Rákapcsoltak a versenytársak, élénkül a kapszulás piac
Kezdi lekörözni a Nespresso kávékapszulákat a konkurencia. A Nestlé most új, korszerűbb géppel, nagyobb kávéadagokkal vág vissza – igaz, drágábban.
Erőműben égeti el hibás termékeit a H&M
Gondban a H&M: a konfekció-világcégnél 4.3 milliárd dollár értékű eladatlan áru halmozódott fel. Árleszállítást és a boltnyitások lefékezését tervezik, hogy úrrá lehessenek a nehézségeken.
A jövőt veszi meg a befektető, nem a múltra kíváncsi
Elérte a nyugdíjkorhatárt az a generáció, amely kényszervállalkozóként a rendszerváltás után hozta létre a KKV-szektor széles középmezőnyét. Kire bízzák a céget? A cégutódlás lehetséges módjait taglalták a Piac & Profit Generációváltás a cégben című konferenciáján.
5 költséghatékony értékesítés ösztönző tipp
Egyebek közt azért is nehéz elindítani egy vállalkozást, mert miután kifejlesztünk egy terméket, a beruházás elviszi a pénzt a marketingtől és ez jelentősen megnehezíti az értékesítést. Így az ördögi kör be is zárult. De van néhány jól bevált költséghatékony tipp, amivel növelhetjük eladásainkat.
Értékesítési tippek: erre a 3 dologra figyeljen új ügyfél esetén!
Kezdő vállalkozóként minden régi és minden új ügyfél számít, de gyakran annyira szeretnénk megnyerni a potenciális partnert, hogy elfeledkezünk néhány alapszabályról. Összeszedtünk három dolgot, amire érdemes ügyelni az első tárgyalásnál.
Fordítsuk a konkurencia ellen a saját fegyverét!
Mindenképp lesznek olyanok a meghódítani kívánt piacon, akik nagyobbak, erősebb vagy jobbak valamiben. A nyers erő hiánya miatt nem árt egy kis fifika: fordítsa a konkurencia ellen a saját fegyverét!