hirdetés

Erőműben égeti el hibás termékeit a H&M

Gondban a H&M: a konfekció-világcégnél 4.3 milliárd dollár értékű eladatlan áru halmozódott fel. Árleszállítást és a boltnyitások lefékezését tervezik, hogy úrrá lehessenek a nehézségeken.

Van kiút az értékválságból? Megállítható az akkugyárak terjedése itthon?
Van még jövőnk az EU-ban?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Donáth Annával, a Momentum EP-képviselőjével - vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2023. október 4. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

hirdetés

 

A Magyarországon is működő svéd vállalat 20 év alatt vált egyetlen stockholmi női divatboltból globális hálózattá, 4.700 üzlettel. Az idei első negyedévről szóló jelentés az első negatív volt a H&M történetében: tavaly 7 százalékkal nőtt az eladatlan árumennyiség és az idei első negyed profitja 62 százalékos csökkenést mutatott.

Kép: Pixabay

Ennek következében részvényeik ára a 2005 óta legalacsonyabb szintre csökkent. A cég évente több száz millió ruházati cikket visz piacra, s a mennyiségre jellemző, hogy Vasteras erőműve (ott volt a H&M első boltja) részben a vállalat hibás termékeinek elégetésével termel villamosenergiát.

Karl-Johan Persson vezérigazgató szerint a raktárak azért teltek meg, mert további 220 boltot nyitottak a világban és kiszélesítették internetes eladásaikat. Bírálóik viszont arra mutatnak rá, hogy rosszul kezelték a készleteket és a gyenge minőségű kínálat láttán addig hűséges vásárlóik más cégekhez pártoltak.

A Facebook már szinte kötelező
A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon.
A vetélytársak között ott lesz az Amazon, amely amerikai nyitása után hamarosan Európában is megjelenik ruházati ajánlataival.

Egyébként a konfekció-piacot egyre inkább az jellemzi, hogy a vásárlók telefonjuk segítségével rendelnek, ugyanakkor nagyobb figyelmet fordítanak a minőségre.

A H&M bejelentette, hogy árleszállítással üríti ki raktárait, egyben azt várja, hogy internetes eladásait idén 25 százalékkal tudja növelni.

(Forrás: The New York Times)

hirdetés

Véleményvezér

Ilyen se volt még, a vadhús olcsóbb, mint a marha

Ilyen se volt még, a vadhús olcsóbb, mint a marha 

Folyamatosan produkálja a magyar gazdaság a meghökkentő eseményeket, miközben a kormány szerint munkájuk egyszerűen hibátlan.
Szijjártó Péter nagyon örül az oroszbarát Fico győzelmének, a szlovákiai magyar szövetség bukására egy szót nem veszteget

Szijjártó Péter nagyon örül az oroszbarát Fico győzelmének, a szlovákiai magyar szövetség bukására egy szót nem veszteget 

A Kuciak-gyilkosságot követő 2018-as bukása után Robert Fico nagyobb orosz barátságot és kemény EU-ellenességet hirdetett.
9 milliárd forintnál tart a sámándob

9 milliárd forintnál tart a sámándob 

A 2015-ös milánói világkiállításra készült Sámándob-pavilon építésére a kormány 2,3 milliárd forintot adott, majd közel 2 milliárd forintot szavazott meg programokra, hogy mindez kiegészüljön egy további 900 milliós pótköltségvetéssel. Most újabb 4 milliárd forintnál tartunk.
Az osztrák vasutasoknak elegük lett magyar kollégáikból

Az osztrák vasutasoknak elegük lett magyar kollégáikból 

Tényleg egészen elképesztő, hogy a magyar vasút mennyire képtelen megfelelni a kor elvárásainak.
A magyar élelmiszer-infláció fele az állami adóemelések eredménye

A magyar élelmiszer-infláció fele az állami adóemelések eredménye 

Érdekes az állami kommunikáció. Miközben folyamatosan az infláció elleni harc hőseként mutatja magát be a kormány az élelmiszer áremelkedés felét a kabinet generálta.
Szijjártó Péternek szerepelnie kellene a Kőgazdag Fiatalok című reality showban

Szijjártó Péternek szerepelnie kellene a Kőgazdag Fiatalok című reality showban 

Igazságtalan, hogy külügyminiszterünk nem kapott lehetőséget a legújabb, nézőszámot döntögető reality showban. Pont ugyanúgy él és gondolkodik, mint az ott szereplők.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo