Kisvállalati-hitel cikkek


Minden jó lesz - csak nem tudják, hogyan

Minden jó lesz - csak nem tudják, hogyan 

Alapvetően optimisták a magyar kisvállalkozások, bár, hogy minek alapján látják szépnek a cég jövőjét, az kérdés - a többség ugyanis egyáltalán nem tervez előre. Pedig ez lenne az alapja annak, hogy a jellemzően tőkehiányos kkv-k a fejlődésüket segítő hitelhez jussanak.
Mit tegyünk, hogy hitelképesek legyünk?

Mit tegyünk, hogy hitelképesek legyünk? 

Forrás van. A külső finanszírozás elérésének feltételei egyszerűen felvázolhatók. Teljesíteni ezeket… Nos, ez már bonyolultabb.
UniCredit: Vállalkozásra szabott termékek

UniCredit: Vállalkozásra szabott termékek 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében az UniCredit Bank válaszait adjuk közre.
Raiffeisen: Egyszerű és átlátható feltételek

Raiffeisen: Egyszerű és átlátható feltételek 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében a Raiffeisen válaszait adjuk közre.
OTP: Egységes feltételrendszer a kisvállalkozóknak

OTP: Egységes feltételrendszer a kisvállalkozóknak 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében az OTP válaszait adjuk közre.
MKB: Nem feltétel, de előny a számlavezetési múlt

MKB: Nem feltétel, de előny a számlavezetési múlt 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részébenaz az MKB válaszait adjuk közre.
K&H: A jövő év második felében élénkülhet a piac

K&H: A jövő év második felében élénkülhet a piac 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében a K&H válaszait adjuk közre.
FHB: Finanszírozás termőföld-biztosíték mellett is

FHB: Finanszírozás termőföld-biztosíték mellett is 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében az FHB válaszait adjuk közre.
Erste: Nem csupán a méret számít

Erste: Nem csupán a méret számít 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 hazai bankot kérdezett a témában. Cikksorozatunk e részében az Erste Bank válaszait adjuk közre.
Budapest Bank: Működési, finanszírozási szokásokhoz igazított termékpaletta

Budapest Bank: Működési, finanszírozási szokásokhoz igazított termékpaletta 

A legnagyobb hazai hitelintézetek nyitottak a mikro- és kisvállalkozások hitelezésére. A Piac&Profit 9 bankot kérdezett meg a témában. Cikksorozatunk e részében a Budapest Bank válaszait adjuk közre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre!

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre! 

Az idén összesen öt napig tart majd a karácsonyi ünnepi időszak, így az egészségpénztári tagoknak különösen figyelniük kell az év végi befizetések határidejére.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Most kell nagyon résen lenni, nehogy átverjenek

Most kell nagyon résen lenni, nehogy átverjenek 

Az ünnepi időszak közeledtével, különösen a november végén esedékes Black Friday akciók idején jelentősen megnő az online és személyes vásárlások száma. A kereskedők ilyenkor látványos, sok esetben rendkívüli árengedményekkel hirdetik termékeiket, amelyek között a fogyasztók gyakran nehezen igazodnak el. A tudatos vásárlói magatartás ezért kiemelten fontos annak érdekében, hogy a kedvezményes időszak ne vezessen pénzügyi veszteséghez vagy későbbi reklamációkhoz – hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo