Kampányolás cikkek


Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre!

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre! 

Az idén összesen öt napig tart majd a karácsonyi ünnepi időszak, így az egészségpénztári tagoknak különösen figyelniük kell az év végi befizetések határidejére.

Adózás

Kopogtat a NAV a cégeknél

Kopogtat a NAV a cégeknél  

A társaságok többsége fél éven belül adóellenőrzésre számít.

Jogi kisokos

Közeledik a megoldás a devizahitelesek válságára?

Közeledik a megoldás a devizahitelesek válságára? 

Ehhez csak az kell, hogy a kétharmados kormánytöbbségű parlament áldását adja a DK törvényjavaslatára.

Társadalom

Orbán Viktor az Európai Bizottságnál lobbizik Trump béketervéért

Orbán Viktor az Európai Bizottságnál lobbizik Trump béketervéért 

Szerinte ha Európa vezetői az Egyesült Államok nélkül támogatják Ukrajnát, azzal megágyaznak egy európai–orosz háborúnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo