Híresség cikkek


Egyszer kell híresnek lenni és dől a pénz

Egyszer kell híresnek lenni és dől a pénz 

Roger Federer, a tenisz svájci világsztárja csak reklámozással évi 74 millió dollárt keres. A 37 éves bajnok tíz évre írt alá újabb szerződést és nem foglalkozik még a visszavonulással.
P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing

P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing 

A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.
Lehet valaki hiteles zöld aktivista 200 millió dolláros vagyonnal?

Lehet valaki hiteles zöld aktivista 200 millió dolláros vagyonnal? 

Évtizedek óta a zöld gondolat papja, az ökotudatosság keresztes lovagja. A nézeteit összefoglaló Kellemetlen igazság című dokumentumfilmnek köszönheti a Nobel békedíját is. De vajon azt cselekszi-e üzletemberként, amit hirdet? Vagy bort iszik és vizet prédikál?
Így nem szabad e-mailt írni sikeres embereknek

Így nem szabad e-mailt írni sikeres embereknek 

Ismeretlenként bekopogtatni valakihez nem egyszerű dolog. E-mailben sem. Pedig olykor szükség van rá ahhoz, hogy elérjük céljainkat. Ahhoz, hogy válaszban reménykedhessünk, kerüljük el a legalapvetőbb hibákat!
A termékelhelyezés is otthagyta a tévét

A termékelhelyezés is otthagyta a tévét 

Ahhoz, hogy a márkák meg tudják dolgozni az Y-generációt, az egyik legjobb mód, ahogy prezentálhatják a termékeiket a YouTube celebek körüli termékelhelyezés. Jól jár a márka és a pénzhez jut a self made celeb is, amit tartalmai profibb kivitelezésére és saját megélhetésére fordíthat. A dolog remekül működik, a legnagyobb YouTube sztárok dollármilliomosok.
A sportteljesítmény kevés, bulvárban kell jónak lenni

A sportteljesítmény kevés, bulvárban kell jónak lenni 

Magánéletük kiteregetésével keresnek igazán a sportolók Amerikában. Európában a focisták átigazolása, átcsábítása egyik csapattól a másikra hozhat nagy pénzesőt.
Világsztárok védik az indiánokat

Világsztárok védik az indiánokat 

Több tucat neves színész, filmrendező, zenész nyílt levélben szólította fel a brazil kormányt és európai vállalatokat, hogy ismerjék el az amazóniai munduruku törzs jogait, amelynek területeit veszélyezteteti a Tapajas-folyó mentére tervezett gigantikus vízerőmű építése.
Ők is lent kezdték: híresek és gazdagok első állásai

Ők is lent kezdték: híresek és gazdagok első állásai 

Nem minden milliomos és milliárdos születik gazdag családba. Kamaszként a szünidőben azok is el-elszegődtek valamilyen idényjellegű munkára, vagy dolgoztak az egyetem alatt, akik ma már dúskálnak. Nem találná ki, melyik mogul és politikus milyen szerény, sőt hajmeresztő vagy nevetséges helyeken kezdte pályafutását.
Zöld sztárok: Julia Roberts komposztálna, Orlando Bloom a ökootthonra esküszik

Zöld sztárok: Julia Roberts komposztálna, Orlando Bloom a ökootthonra esküszik 

Körülnéztünk, kik a leginkább ökotudatos hírességek. Van akik csak újabban ébredtek fel az ökológiai kihívásokra, veszélyekre és válaszoltak rá életmódjuk megváltoztatásával, de van akinél mindez már sok évtizedes szenvedély.
A Földért kampányol a 14 éves "Anti-Bieber"

A Földért kampányol a 14 éves "Anti-Bieber" 

Ha Justin Bieber az elkényeztetett tiniceleb céltalan idétlenkedését jelképezi a modern társadalomban, a 14 éves ökoaktivista, Xiuhtezcatl Martinez ennek az ellenkezőjét, a globális felelősséget és a jövőtudatos gondolkodást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők 

Egy március elseje óta alkalmazandó módosított joganyag új rendszerbe helyezte a tartózkodási jogcímeket, valamint új engedélytípusokat vezetett be.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Új állásokat teremtett a mesterséges intelligencia

Új állásokat teremtett a mesterséges intelligencia  

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak.

Társadalom

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar  

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo