Híresség cikkek

Egyszer kell híresnek lenni és dől a pénz
Roger Federer, a tenisz svájci világsztárja csak reklámozással évi 74 millió dollárt keres. A 37 éves bajnok tíz évre írt alá újabb szerződést és nem foglalkozik még a visszavonulással.

P. Diddy és Wahlberg: dübörög az influencer marketing
A márkák ma már nem kerülhetik meg sem a fősodor nagy hírességeit, sem a mikrocelebeket. Az influencerek bloggerek, Youtuberek és fotófüggő instások éppúgy lehetnek, mint befutott sztárok. Ők a ma és a holnap reklámarcai, márkanagykövetei.

Lehet valaki hiteles zöld aktivista 200 millió dolláros vagyonnal?
Évtizedek óta a zöld gondolat papja, az ökotudatosság keresztes lovagja. A nézeteit összefoglaló Kellemetlen igazság című dokumentumfilmnek köszönheti a Nobel békedíját is. De vajon azt cselekszi-e üzletemberként, amit hirdet? Vagy bort iszik és vizet prédikál?

Így nem szabad e-mailt írni sikeres embereknek
Ismeretlenként bekopogtatni valakihez nem egyszerű dolog. E-mailben sem. Pedig olykor szükség van rá ahhoz, hogy elérjük céljainkat. Ahhoz, hogy válaszban reménykedhessünk, kerüljük el a legalapvetőbb hibákat!

A termékelhelyezés is otthagyta a tévét
Ahhoz, hogy a márkák meg tudják dolgozni az Y-generációt, az egyik legjobb mód, ahogy prezentálhatják a termékeiket a YouTube celebek körüli termékelhelyezés. Jól jár a márka és a pénzhez jut a self made celeb is, amit tartalmai profibb kivitelezésére és saját megélhetésére fordíthat. A dolog remekül működik, a legnagyobb YouTube sztárok dollármilliomosok.

A sportteljesítmény kevés, bulvárban kell jónak lenni
Magánéletük kiteregetésével keresnek igazán a sportolók Amerikában. Európában a focisták átigazolása, átcsábítása egyik csapattól a másikra hozhat nagy pénzesőt.

Világsztárok védik az indiánokat
Több tucat neves színész, filmrendező, zenész nyílt levélben szólította fel a brazil kormányt és európai vállalatokat, hogy ismerjék el az amazóniai munduruku törzs jogait, amelynek területeit veszélyezteteti a Tapajas-folyó mentére tervezett gigantikus vízerőmű építése.

Ők is lent kezdték: híresek és gazdagok első állásai
Nem minden milliomos és milliárdos születik gazdag családba. Kamaszként a szünidőben azok is el-elszegődtek valamilyen idényjellegű munkára, vagy dolgoztak az egyetem alatt, akik ma már dúskálnak. Nem találná ki, melyik mogul és politikus milyen szerény, sőt hajmeresztő vagy nevetséges helyeken kezdte pályafutását.

Zöld sztárok: Julia Roberts komposztálna, Orlando Bloom a ökootthonra esküszik
Körülnéztünk, kik a leginkább ökotudatos hírességek. Van akik csak újabban ébredtek fel az ökológiai kihívásokra, veszélyekre és válaszoltak rá életmódjuk megváltoztatásával, de van akinél mindez már sok évtizedes szenvedély.

A Földért kampányol a 14 éves "Anti-Bieber"
Ha Justin Bieber az elkényeztetett tiniceleb céltalan idétlenkedését jelképezi a modern társadalomban, a 14 éves ökoaktivista, Xiuhtezcatl Martinez ennek az ellenkezőjét, a globális felelősséget és a jövőtudatos gondolkodást.