Egyszer kell híresnek lenni és dől a pénz

Roger Federer, a tenisz svájci világsztárja csak reklámozással évi 74 millió dollárt keres. A 37 éves bajnok tíz évre írt alá újabb szerződést és nem foglalkozik még a visszavonulással.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Holott Federer csillaga újabban leáldozni látszik: az idei wimbledoni tornán csak a negyeddöntőig jutott, a most folyó másik nagy világversenyen, a U.S. Openen pedig alig ismert ausztrál versenyző verte ki a mezőnyből – olyan korai szakaszban, mint 2013 óta még soha.

rogerfederer.com

Federer évtizedeken át a Nike sportruházati termékeiben lépett pályára és jelentett óriási reklámot a cégnek, ám a Nike az idén – eddig ismeretlen okból – nem hosszabbította meg szerződésüket. Federernek, aki a jelek szerint csak-csak közeledik nagyívű pályájának vége felé, sokak meglepetésére mégis gyorsan sikerült megállapodnia másik világcéggel, a japán Uniqlo sportruha gyártóval – mégpedig tíz teljes évre.

Így kaszálnak még többet a sportcelebek
Folyik a világ legjobb teniszezőinek nagy versenye, a New York-i US Open. A sztár részvevők (egyébként multimilliomosok) ezalatt a legjobb szállodákban laknak – ingyen, reklámért.
A teniszező erre az időszakra összesen 300 millió dollárt kap azért, hogy Uniqlo szerelésben lép pályára világszerte. A kérdésre, miért szerződtek ilyen hosszú időszakra Federerrel, aki aligha fog még egy évtizedig indulni világversenyeken, a japánok válasza az volt: Roger Federer olyan kiváló, népszerű egyéniség, aki mindig vonzani fogja az embereket.

Az Uniqlo távolról sem egyetlen reklám-szerződése, Federerrel hirdeti magát a Rolex-óragyár, a Mercedes, a Lindt csokoládé és a Credit Suisse bankház. Becslések szerint a teniszező csak ezekből a szponzori pénzekből évi 74 millió dollárt szed össze – ehhez járulnak még az ugyancsak milliós nagyságrendben mozgó versenydíjak.

(Forrás: The New York Times)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.
 

 

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo