Foygasztói szokások cikkek
![A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük](https://piacesprofit.hu/i/b/1/a/e/d/6/d/2/8/0/b/5/7/1/d/c/c/7/0/7/a-klimavaltozast-erezzuk-az-osszeeskuveseket-meg-szeretjuk_md.jpg)
A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük
A klímaváltozást a bőrünkön érezzük, és aggódunk az emberiség sorsa miatt, az összeesküvés-elméletek pedig mindig érdekesek – derült ki a Filter.hu látogatói által indított legnépszerűbb gyűjtőoldalakat böngészve.
![Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen](https://piacesprofit.hu/i/7/2/e/e/b/a/7/7/a/7/8/7/3/a/d/1/3/4/f/e/mivel-erdemes-keszulni-valentin-napra-meglepodnel-az-eredmenyen_md.jpg)
Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen
A romantikus vacsora tuti tipp, a virággal kettő az egyhez az esélyed, a városi séta vagy otthoni összebújós filmnézés is bejöhet. A Picodi elemzőinek segítségével a Valentin-napi vásárlási és ajándékozási preferenciák nyomába eredtünk.
![Ezért vásárolunk eszetlenül](https://piacesprofit.hu/i/8/8/9/9/f/6/7/a/2/f/d/b/b/a/d/f/b/4/1/5/ezert-vasarolunk-eszetlenul_md.jpg)
Ezért vásárolunk eszetlenül
Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.
![A lakáshitelek ritkán látható oldalai](https://piacesprofit.hu/i/8/5/b/c/d/d/c/4/2/a/3/a/6/e/2/0/2/4/9/2/a-lakashitelek-ritkan-lathato-oldalai_md.jpg)
A lakáshitelek ritkán látható oldalai
A lakásvásárlást megkönnyítheti az úgynevezett előminősítés, azaz a vevőnek van papírja arról, hogy megkapja a szükséges hitelt, igaz, ez a megoldás még nem igazán terjedt el a piacon - áll a BankRáció.hu közleményében, amelyből kiderül az is, hogy bár sokakat érinthet, viszonylag kevesen élnek a hitelkiváltással. Pedig egy 5 évvel ezelőtti lakáshitel 11,23 százalékos átlagkamata mára 5 százalék alá süllyedt, ez pedig jelentős különbséget jelent.
![A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs](https://piacesprofit.hu/i/e/2/3/7/a/8/0/e/9/8/b/8/1/d/7/5/b/7/8/3/a-magyarok-szivehez-a-minoseg-az-ar-es-13-ev-a-kulcs_md.jpg)
A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs
Szinte pontosan ugyanannyian választanak tudatosan az egészségvédő termékek közül, mint ahányan nem – derült ki a Béres Gyógyszergyár kutatásából. Bár a döntő többség számára fontos a minőség, ez gyakran mégsem érvényesül a vásárlásnál, hiszen a fogyasztók 45 százaléka, azaz majdnem a fele, nem tudatosan választ a kínálatból.
![Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció](https://piacesprofit.hu/i/c/c/1/6/c/e/9/0/0/c/5/5/a/e/0/6/7/8/d/5/mar-kiroppent-a-mamahotelbol-az-y-generacio_md.jpg)
Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció
Az Y generáció tagjainak többsége (56%) már kirepült a fészekből: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint önálló háztartást visznek, és anyagilag már csupán harmaduk függ a szülőktől. Viszont jelentős életeseményeik (párválasztás, együttélés, házasság) rendre későbbre tolódnak, és nehezebben élik meg a felnőtté válást az előző generációkhoz képest.
![Ma már nem szégyen hitelt felvenni](https://piacesprofit.hu/i/0/c/6/f/b/6/c/3/2/c/4/6/3/c/3/6/9/6/d/6/ma-mar-nem-szegyen-hitelt-felvenni_md.jpg)
Ma már nem szégyen hitelt felvenni
A magyarok pénzintézetek iránti bizalma még nem állt helyre: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint tízből hét hitelfelvevő félelemmel fordul külső anyagi segítségért. Ezzel szemben a megkérdezettek alig negyede találkozik azokkal a problémákkal, amik miatt előzetesen aggódott.
![Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony](https://piacesprofit.hu/i/c/f/a/d/3/a/4/d/2/9/5/8/3/5/f/0/b/8/f/b/nemcsak-a-ferfi-szivet-hanem-a-penztarcajat-is-megnyitja-a-karacsony_md.jpg)
Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony
Igyekeznek kitenni magukért a férfiak az ünnepek idején: egy friss kutatás szerint többet költenek karácsonyi ajándékokra, mint a hölgyek, különösen, ha a párjuk meglepetéséről gondoskodnak. Mivel azonban a nők közel kétharmada valamilyen személyes, saját készítésű ajándékra vágyik, nem érdemes túlzásokba esni. Milyen ajándékok nyűgözik le a másik nemet és melyek azok, amelyeknek nincs helye a karácsonyfa alatt?
![Nem lehet legyőzni a sárga csekket](https://piacesprofit.hu/i/0/e/c/7/5/2/5/1/a/3/f/e/6/7/d/e/6/7/2/1/nem-lehet-legyozni-a-sarga-csekket_md.jpg)
Nem lehet legyőzni a sárga csekket
Tízből kilenc magyar használja a sárga csekket számlabefizetéseihez – derül ki a Kutatópont közvélemény-kutatásából. A piackutató cég felmérése arra is rámutat, hogy ismertek az alternatív számlafizetési módok, de ki sem próbálják ezeket.