Foygasztói szokások cikkek


A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük

A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük 

A klímaváltozást a bőrünkön érezzük, és aggódunk az emberiség sorsa miatt, az összeesküvés-elméletek pedig mindig érdekesek – derült ki a Filter.hu látogatói által indított legnépszerűbb gyűjtőoldalakat böngészve.
Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen

Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen 

A romantikus vacsora tuti tipp, a virággal kettő az egyhez az esélyed, a városi séta vagy otthoni összebújós filmnézés is bejöhet. A Picodi elemzőinek segítségével a Valentin-napi vásárlási és ajándékozási preferenciák nyomába eredtünk.
Ezért vásárolunk eszetlenül

Ezért vásárolunk eszetlenül 

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.
A lakáshitelek ritkán látható oldalai

A lakáshitelek ritkán látható oldalai 

A lakásvásárlást megkönnyítheti az úgynevezett előminősítés, azaz a vevőnek van papírja arról, hogy megkapja a szükséges hitelt, igaz, ez a megoldás még nem igazán terjedt el a piacon - áll a BankRáció.hu közleményében, amelyből kiderül az is, hogy bár sokakat érinthet, viszonylag kevesen élnek a hitelkiváltással. Pedig egy 5 évvel ezelőtti lakáshitel 11,23 százalékos átlagkamata mára 5 százalék alá süllyedt, ez pedig jelentős különbséget jelent.
A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs

A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs 

Szinte pontosan ugyanannyian választanak tudatosan az egészségvédő termékek közül, mint ahányan nem – derült ki a Béres Gyógyszergyár kutatásából. Bár a döntő többség számára fontos a minőség, ez gyakran mégsem érvényesül a vásárlásnál, hiszen a fogyasztók 45 százaléka, azaz majdnem a fele, nem tudatosan választ a kínálatból.
Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció

Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció 

Az Y generáció tagjainak többsége (56%) már kirepült a fészekből: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint önálló háztartást visznek, és anyagilag már csupán harmaduk függ a szülőktől. Viszont jelentős életeseményeik (párválasztás, együttélés, házasság) rendre későbbre tolódnak, és nehezebben élik meg a felnőtté válást az előző generációkhoz képest.
Ma már nem szégyen hitelt felvenni

Ma már nem szégyen hitelt felvenni 

A magyarok pénzintézetek iránti bizalma még nem állt helyre: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint tízből hét hitelfelvevő félelemmel fordul külső anyagi segítségért. Ezzel szemben a megkérdezettek alig negyede találkozik azokkal a problémákkal, amik miatt előzetesen aggódott.
Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony

Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony 

Igyekeznek kitenni magukért a férfiak az ünnepek idején: egy friss kutatás szerint többet költenek karácsonyi ajándékokra, mint a hölgyek, különösen, ha a párjuk meglepetéséről gondoskodnak. Mivel azonban a nők közel kétharmada valamilyen személyes, saját készítésű ajándékra vágyik, nem érdemes túlzásokba esni. Milyen ajándékok nyűgözik le a másik nemet és melyek azok, amelyeknek nincs helye a karácsonyfa alatt?
Nem lehet legyőzni a sárga csekket

Nem lehet legyőzni a sárga csekket 

Tízből kilenc magyar használja a sárga csekket számlabefizetéseihez – derül ki a Kutatópont közvélemény-kutatásából. A piackutató cég felmérése arra is rámutat, hogy ismertek az alternatív számlafizetési módok, de ki sem próbálják ezeket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat 

Márciusban egy hónapig ismét rendkívüli – biztosítón belüli vagy más társasághoz történő – átkötési lehetőség nyílik a lakásbiztosításoknál.

Cégblog

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB  

Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek.

Klímablog

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének  

Az uniós tagállamok képviselői és az Európai Parlament szerdán átmeneti megállapodást kötött az élelmiszer- és textilhulladék csökkentését szolgáló új szabályokról.

Infokom

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?  

Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo