Foygasztói szokások cikkek


A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük

A klímaváltozást érezzük, az összeesküvéseket meg szeretjük 

A klímaváltozást a bőrünkön érezzük, és aggódunk az emberiség sorsa miatt, az összeesküvés-elméletek pedig mindig érdekesek – derült ki a Filter.hu látogatói által indított legnépszerűbb gyűjtőoldalakat böngészve.
Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen

Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen 

A romantikus vacsora tuti tipp, a virággal kettő az egyhez az esélyed, a városi séta vagy otthoni összebújós filmnézés is bejöhet. A Picodi elemzőinek segítségével a Valentin-napi vásárlási és ajándékozási preferenciák nyomába eredtünk.
Ezért vásárolunk eszetlenül

Ezért vásárolunk eszetlenül 

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.
A lakáshitelek ritkán látható oldalai

A lakáshitelek ritkán látható oldalai 

A lakásvásárlást megkönnyítheti az úgynevezett előminősítés, azaz a vevőnek van papírja arról, hogy megkapja a szükséges hitelt, igaz, ez a megoldás még nem igazán terjedt el a piacon - áll a BankRáció.hu közleményében, amelyből kiderül az is, hogy bár sokakat érinthet, viszonylag kevesen élnek a hitelkiváltással. Pedig egy 5 évvel ezelőtti lakáshitel 11,23 százalékos átlagkamata mára 5 százalék alá süllyedt, ez pedig jelentős különbséget jelent.
A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs

A magyarok szívéhez a minőség, az ár és 13 év a kulcs 

Szinte pontosan ugyanannyian választanak tudatosan az egészségvédő termékek közül, mint ahányan nem – derült ki a Béres Gyógyszergyár kutatásából. Bár a döntő többség számára fontos a minőség, ez gyakran mégsem érvényesül a vásárlásnál, hiszen a fogyasztók 45 százaléka, azaz majdnem a fele, nem tudatosan választ a kínálatból.
Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció

Már kiröppent a mamahotelből az Y generáció 

Az Y generáció tagjainak többsége (56%) már kirepült a fészekből: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint önálló háztartást visznek, és anyagilag már csupán harmaduk függ a szülőktől. Viszont jelentős életeseményeik (párválasztás, együttélés, házasság) rendre későbbre tolódnak, és nehezebben élik meg a felnőtté válást az előző generációkhoz képest.
Ma már nem szégyen hitelt felvenni

Ma már nem szégyen hitelt felvenni 

A magyarok pénzintézetek iránti bizalma még nem állt helyre: a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor kutatás eredményei szerint tízből hét hitelfelvevő félelemmel fordul külső anyagi segítségért. Ezzel szemben a megkérdezettek alig negyede találkozik azokkal a problémákkal, amik miatt előzetesen aggódott.
Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony

Nemcsak a férfi szívét, hanem a pénztárcáját is megnyitja a karácsony 

Igyekeznek kitenni magukért a férfiak az ünnepek idején: egy friss kutatás szerint többet költenek karácsonyi ajándékokra, mint a hölgyek, különösen, ha a párjuk meglepetéséről gondoskodnak. Mivel azonban a nők közel kétharmada valamilyen személyes, saját készítésű ajándékra vágyik, nem érdemes túlzásokba esni. Milyen ajándékok nyűgözik le a másik nemet és melyek azok, amelyeknek nincs helye a karácsonyfa alatt?
Nem lehet legyőzni a sárga csekket

Nem lehet legyőzni a sárga csekket 

Tízből kilenc magyar használja a sárga csekket számlabefizetéseihez – derül ki a Kutatópont közvélemény-kutatásából. A piackutató cég felmérése arra is rámutat, hogy ismertek az alternatív számlafizetési módok, de ki sem próbálják ezeket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Médiaiparban dolgozó bűnbandára csaptak le

Médiaiparban dolgozó bűnbandára csaptak le  

Csaknem kétmilliárd forint általános forgalmi adót nem fizetett be egy médiaiparban tevékenykedő bűnszervezet a Nyugat-Dunántúlon.
Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után?

Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után? 

Szép hozamokat adott 2023 a kötvényalapok befektetőinek, ritka, hogy ilyen nagy áremelkedést lehet látni. De a jelenlegi állampapírhozamok sem éppen alacsonyak.

Pénzszerzés

Valami történt a hazai ingatlanpiacon

Valami történt a hazai ingatlanpiacon  

Mérséklődött a magyarországi ingatlanpiaci forgalom májusban áprilishoz képest.

Adózás

Sneakerárusok buktak a NAV-nál

Sneakerárusok buktak a NAV-nál  

Limitált gyártású cipők kereskedőinél indult revízió.

Jogi kisokos

Nem lehet elutasítani az örökbefogadást csak azért, mert a kérelmező meleg

Nem lehet elutasítani az örökbefogadást csak azért, mert a kérelmező meleg 

A gyámhatóság nem jogalkotó: hipotetikus jövőbeni kockázatokra hivatkozva nem utasítható el a melegek örökbefogadásra való alkalmassága.

Cégblog

Visszaeső pénzügyi vállalkozás engedélyét vonta vissza az MNB

Visszaeső pénzügyi vállalkozás engedélyét vonta vissza az MNB  

Az MNB visszavonta a Centrál Workout Pénzügyi Zrt. faktoring végzésére vonatkozó tevékenységi engedélyét és elrendelte végelszámolását.

Klímablog

Van valami, amiben Magyarország a világon a harmadik helyen áll

Van valami, amiben Magyarország a világon a harmadik helyen áll 

Idén februárban a saját célra termelő erőművekkel együtt 6000 megawatt fölé nőtt az összes napelemes beépített teljesítmény.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo