Erdős Zsuzsanna cikkek


Segítségkérés vagy kihasználás?

Segítségkérés vagy kihasználás? 

Legyen szó üzleti partnerről vagy kollégák közötti együttműködésről, ha segítségre szorulunk, gyakran zavarba ejtő segítséget is kérni. Ennek oka talán abban van, hogy attól tartunk, ha segítséget kérünk, azt sugalljuk, nem vagyunk elég hozzáértőek, illetve az is feszélyezhet bennünket, hogy tartunk a visszautasítástól. A valóság az, hogy egyik aggályunk sem megalapozott.
A jó modor is lehet motivációs eszköz

A jó modor is lehet motivációs eszköz 

A kialakulóban levő új munkahelyi kultúra egyik sajátossága, hogy a munkatársak egy barátságos, emberközpontúbb környezetben szeretnének dolgozni. Ennek fontos része a partnerség megélése (a többi munkatárssal, illetve a vezetővel), valamint az elvégzett munka megbecsülése.
Vezetők figyelmébe: a bocsánatkérés nem mindennapi csodafegyver

Vezetők figyelmébe: a bocsánatkérés nem mindennapi csodafegyver 

A felelősségvállalás az egyik legfontosabb vonás, ami egy jó vezetőt jellemez. A felelősségvállalás egyik formája: ha hibáztunk, ha megbántottunk valakit, ismerjük el, és kérjünk bocsánatot. Erdős Zsuzsanna (képünkön) üzleti etikett tanácsadó és coach írása.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet?

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet? 

Az üzleti világban gyakran előfordul, hogy az üzleti partner nem fizeti ki a lejárt tartozását vagy nem fizeti vissza az adott kölcsönt.

Gazdaság

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia 

Az átlagfelhasználók még mindig óvatosak, főként az adatvédelem, az átláthatóság és a megbízhatóság kapcsán.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo