Elégedettség cikkek
Saját dolgozóinknak ajánljuk először megvételre eladósorba kerülő céges vagyontárgyainkat
Új módszerrel növelik a dolgozói elégedettséget a cégek.
Mindegy, hol dolgozol, csak a főnök elégedett legyen
A távmunka megállíthatatlanul terjed, egyes előrejelzések szerint ez a jövő foglalkoztatási formája, és tíz éven belül minden harmadik munkavállaló a munkahelyétől távol fog dolgozni. Mennyire hatékonyak, és mit gondol a teljesítményükről a főnökük?
Keményen büntet az elégedetlen vásárló
Az elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen. Ez a legfontosabb tanulsága a ClientFirst Consulting Kiválóság Programjának, amely több ezer ügyfél véleményét mérte fel.
Egyre kevesebben kötődnek a munkahelyükhöz
Már csak a munkavállalók 59%-a tekinthető elkötelezettnek itthon – derül ki Magyarország legnagyobb kutatásából, amely a munkavállalók válaszai alapján mutat átfogó képet az aktuális munkaerőpiaci trendekről. A jövő sikerességének záloga az agilis cégeké, akik képesek gyorsan, és hatékonyan reagálni a folyamatos változásokra.
Magyarországon a legelégedettebbek a fogyasztók
EU-szerte a fogyasztók alig több mint a fele bízik abban, hogy a szolgáltatási ágazatokban működő vállalkozások betartják a fogyasztóvédelmi szabályokat. A tagállamok többségében a távközlési, a pénzügyi és a közüzemi szolgáltatások továbbra is igen problémás területek.
Rászoktunk a webáruházakra
Egyre jobban teljesítenek a hazai piacon tevékenykedő vállalkozások ügyfélélmény tekintetében, ugyanakkor az előttük álló kihívás is egyre nagyobb. A DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatása szerint továbbra is a webshopokkal a legelégedettebbek a fogyasztók, de jelentősen javult az élelmiszer kiskereskedelmek, illetve a biztosítók megítélése is.
A diplomától leszünk gazdagok?
Mark Zuckerberg diploma nélkül lett a világ egyik legsikeresebb embere, Steve Jobs és Bill Gates szintén otthagyták az egyetemet, Quentin Tarantinónak pedig még érettségije sincs. Az előző példák persze kivételes esetek, több kutatás is bizonyítja, hogy a jólét és az iskolázottság szoros összefüggésben áll egymással, tehát 2018-ban is jó befektetést teszünk, ha időnket önmagunk fejlesztésére, tanulásra fordítjuk. A K&H felmérésében a magyar fiatalok jövővel kapcsolatos számításait, pénzügyi elvárásait kutatta.
Egy szmájliból is tudhatjuk, ha a főnök elégedett
Svájc harmadik legnagyobb bankjánál nem értékelik már évente az alkalmazottak munkáját. A korábbi, merev rendszer helyett vezető és beosztottak gyakori, rugalmas kapcsolata a cél, hogy felkészülhessenek az új kihívásokra.
Több idő jut az ügyfélre
Immár megszokott, hogy a pénzintézeteknél számítógépes rendszerek intézik a számlavezetést, az utalásokat, a tőzsdei megbízásokat. Amerikai nagybankok már egyre bonyolultabb feladatokat is bíznak a számítástechnikára, aminek eredményeként munkatársaik többet tudnak foglalkozni az ügyfelekkel.
A boldogság nem egyenlő a GDP-vel
A leggazdagabb államok nem feltétlenül a legjobb életminőséget kínáló országok. A pénz nem minden, számítanak olyan immateriális tényezők is, mint a küldetés beteljesítése, ehhez pedig nem kell gazdagnak lenni.
Átlag felett bírja a főnökét a magyar dolgozó
Magyarországon 10-ből 6 ember ajánlja a munkahelyét a barátainak, az elkötelezettek aránya 2005 óta folyamatosan növekszik, és Európán belül is jónak számít. Az Aon Hewitt friss, dolgozói trendeket kutató felmérése 164 országban vizsgálta, hogy hogyan vélekednek a dolgozók a munkahelyükről.
Lehetne rosszabb is, lehetnénk mondjuk bolgárok
Újfajta statisztikákat közölt hétfőn az Eurostat uniós statisztikai hivatal, amelyek arra hivatottak rávilágítani, mennyire elégedettek az unió lakói életükkel. Magyarország az uniós átlagnál elégedetlenebb, de a megkérdezettek a közepesnél jobbra értékelték életkörülményeiket.
Boldogságból közepest kapnánk
Negyvenezer eurós egy főre jutó GDP felett már nem lesz boldogabb egy ország a javak további növekedésével. A magyarok hagyományosan búskomor nemzetként is a középmezőnybe tartoznak a boldogság világranglistáján.
Elégedett munkaerő – elégedett ügyfél
A megfelelő munkavállalói attitűd és viselkedés százmilliárdos különbséget is jelenthet egy cég eredményeiben. A pozitív ügyfélélmény eléréséhez ugyanis az elégedett munkavállalón keresztül vezet az út.
Kissé elégedetlenek vagyunk
A magyarok többsége "enyhén elégedetlen" az életével a GKI idén elindított, élet-elégedettséget mérő felmérése szerint. A jövedelem kevésbé befolyásol, a nyaralás annál inkább.