Elégedettség cikkek


Saját dolgozóinknak ajánljuk először megvételre eladósorba kerülő céges vagyontárgyainkat

Saját dolgozóinknak ajánljuk először megvételre eladósorba kerülő céges vagyontárgyainkat 

Új módszerrel növelik a dolgozói elégedettséget a cégek.
Mindegy, hol dolgozol, csak a főnök elégedett legyen

Mindegy, hol dolgozol, csak a főnök elégedett legyen 

A távmunka megállíthatatlanul terjed, egyes előrejelzések szerint ez a jövő foglalkoztatási formája, és tíz éven belül minden harmadik munkavállaló a munkahelyétől távol fog dolgozni. Mennyire hatékonyak, és mit gondol a teljesítményükről a főnökük?
Keményen büntet az elégedetlen vásárló

Keményen büntet az elégedetlen vásárló 

Az elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen. Ez a legfontosabb tanulsága a ClientFirst Consulting Kiválóság Programjának, amely több ezer ügyfél véleményét mérte fel.
Egyre kevesebben kötődnek a munkahelyükhöz

Egyre kevesebben kötődnek a munkahelyükhöz 

Már csak a munkavállalók 59%-a tekinthető elkötelezettnek itthon – derül ki Magyarország legnagyobb kutatásából, amely a munkavállalók válaszai alapján mutat átfogó képet az aktuális munkaerőpiaci trendekről. A jövő sikerességének záloga az agilis cégeké, akik képesek gyorsan, és hatékonyan reagálni a folyamatos változásokra.
Magyarországon a legelégedettebbek a fogyasztók

Magyarországon a legelégedettebbek a fogyasztók 

EU-szerte a fogyasztók alig több mint a fele bízik abban, hogy a szolgáltatási ágazatokban működő vállalkozások betartják a fogyasztóvédelmi szabályokat. A tagállamok többségében a távközlési, a pénzügyi és a közüzemi szolgáltatások továbbra is igen problémás területek.
Rászoktunk a webáruházakra

Rászoktunk a webáruházakra 

Egyre jobban teljesítenek a hazai piacon tevékenykedő vállalkozások ügyfélélmény tekintetében, ugyanakkor az előttük álló kihívás is egyre nagyobb.  A DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatása szerint továbbra is a webshopokkal a legelégedettebbek a fogyasztók, de jelentősen javult az élelmiszer kiskereskedelmek, illetve a biztosítók megítélése is.
A diplomától leszünk gazdagok?

A diplomától leszünk gazdagok? 

Mark Zuckerberg diploma nélkül lett a világ egyik legsikeresebb embere, Steve Jobs és Bill Gates szintén otthagyták az egyetemet, Quentin Tarantinónak pedig még érettségije sincs. Az előző példák persze kivételes esetek, több kutatás is bizonyítja, hogy a jólét és az iskolázottság szoros összefüggésben áll egymással, tehát 2018-ban is jó befektetést teszünk, ha időnket önmagunk fejlesztésére, tanulásra fordítjuk.  A K&H felmérésében a magyar fiatalok jövővel kapcsolatos számításait, pénzügyi elvárásait kutatta.
Egy szmájliból is tudhatjuk, ha a főnök elégedett

Egy szmájliból is tudhatjuk, ha a főnök elégedett 

Svájc harmadik legnagyobb bankjánál nem értékelik már évente az alkalmazottak munkáját. A korábbi, merev rendszer helyett vezető és beosztottak gyakori, rugalmas kapcsolata a cél, hogy felkészülhessenek az új kihívásokra.
Több idő jut az ügyfélre

Több idő jut az ügyfélre 

Immár megszokott, hogy a pénzintézeteknél számítógépes rendszerek intézik a számlavezetést, az utalásokat, a tőzsdei megbízásokat. Amerikai nagybankok már egyre bonyolultabb feladatokat is bíznak a számítástechnikára, aminek eredményeként munkatársaik többet tudnak foglalkozni az ügyfelekkel.
A boldogság nem egyenlő a GDP-vel

A boldogság nem egyenlő a GDP-vel 

A leggazdagabb államok nem feltétlenül a legjobb életminőséget kínáló országok. A pénz nem minden, számítanak olyan immateriális tényezők is, mint a küldetés beteljesítése, ehhez pedig nem kell gazdagnak lenni.

Átlag felett bírja a főnökét a magyar dolgozó 

Magyarországon 10-ből 6 ember ajánlja a munkahelyét a barátainak, az elkötelezettek aránya 2005 óta folyamatosan növekszik, és Európán belül is jónak számít. Az Aon Hewitt friss, dolgozói trendeket kutató felmérése 164 országban vizsgálta, hogy hogyan vélekednek a dolgozók a munkahelyükről.

Lehetne rosszabb is, lehetnénk mondjuk bolgárok 

Újfajta statisztikákat közölt hétfőn az Eurostat uniós statisztikai hivatal, amelyek arra hivatottak rávilágítani, mennyire elégedettek az unió lakói életükkel. Magyarország az uniós átlagnál elégedetlenebb, de a megkérdezettek a közepesnél jobbra értékelték életkörülményeiket.

Boldogságból közepest kapnánk 

Negyvenezer eurós egy főre jutó GDP felett már nem lesz boldogabb egy ország a javak további növekedésével. A magyarok hagyományosan búskomor nemzetként is a középmezőnybe tartoznak a boldogság világranglistáján.

Elégedett munkaerő – elégedett ügyfél 

A megfelelő munkavállalói attitűd és viselkedés százmilliárdos különbséget is jelenthet egy cég eredményeiben. A pozitív ügyfélélmény eléréséhez ugyanis az elégedett munkavállalón keresztül vezet az út.

Kissé elégedetlenek vagyunk 

A magyarok többsége "enyhén elégedetlen" az életével a GKI idén elindított, élet-elégedettséget mérő felmérése szerint. A jövedelem kevésbé befolyásol, a nyaralás annál inkább.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo