Crm cikkek

Mire jó a CRM rendszer?
Az elmúlt években a legtöbb, kkv szektorban tevékenykedő vállalkozásnál az értékesítési, sales tevékenység még jobban előtérbe került, mint valaha. A vállalkozások próbálnak a felszínen maradni és hatékonyan kihasználni a cégükben rejlő potenciákat. Mindenki igyekszik költséget csökkenteni, szakértőnk szerint viszont az is fontos, hogy amit ezen nyerünk, olyasmire fordítsuk, amivel az értékesítésüket növelhetik. Segítünk, hogyan.

Ügyfélszerzési tippek a számítógépen innen és túl
Válság ide vagy oda, a cégeknek újabb és újabb ügyfelekre van szüksége. Összeszedtünk néhány módszert, ami a szakértők szerint beválik, akár az online- akár a való világban akarunk érvényesülni.

Egy befektetés, ami hamar megtérül
A vevők a legrosszabb gazdasági időszakban is a legfontosabbak maradnak, érvel a CRM-rendszerek bevezetése mellett a legtöbb magyar és nemzetközi szoftvercég. A vállalati ügyfélkapcsolatokat menedzselő szoftver nem bonyolult, és ami talán még fontosabb: tökéletesen illeszkedik a vállalatirányításhoz kapcsolódó más rendszerekhez.