Cofidis cikkek

hirdetés

Minden második magyar előre készül a fűtési szezonra

Minden második magyar előre készül a fűtési szezonra 

Átlagosan 124 ezer forinttal több fűtési költségre számítanak a magyarok.
Akcióvadászok lettek a magyarok

Akcióvadászok lettek a magyarok 

Cofidis: a magyarok közül tízből négyen gyűjtenek a nyaralásra.
Új kereskedelmi igazgató a Cofidisnél

Új kereskedelmi igazgató a Cofidisnél 

Annus Norbert 2023 márciusában csatlakozott a Cofidis Igazgatóságához mint kereskedelmi területért felelős Igazgatósági Tag.
Az elszálló energiaárak miatt tovább spórolnának a magyarok

Az elszálló energiaárak miatt tovább spórolnának a magyarok  

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat.
Borult az autólízing-piac

Borult az autólízing-piac 

A Cofidis piacvezető lett a lakossági használtautó-finanszírozásban.
hirdetés
Idén kevesebb pénzből próbáljuk megúszni a karácsonyt

Idén kevesebb pénzből próbáljuk megúszni a karácsonyt 

Karácsonyi ünnepi kiadásokra százezer forintot terveznek költeni átlagosan a magyarok idén, ebből 47 500 forintot szánnak ajándékra.
Spórolni kezdtek a magyarok, de van, amiről nem mondanának le

Spórolni kezdtek a magyarok, de van, amiről nem mondanának le 

A magyarok közel 60 százaléka számít ősszel magasabb áram- és gázszámlára, miközben egy átlagos jövedelmű háztartás csupán havi 3-3 ezer forintot tudna erre pluszban kigazdálkodni. Konyhapénz tekintetében havonta mintegy 100 ezer forintos növekedéssel számolnak a háztartások, ha továbbra is az eddig megszokott termékeket szeretnék a kosarukba tenni – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
Idén nem lesz fényűző a karácsony

Idén nem lesz fényűző a karácsony 

A koronavírus járvány gazdasági hatásai az idei ünnepeken is nyomot hagynak. A lakosság nagy része nem tervez a tavalyinál fényűzőbb karácsonyt. Minden második magyar ugyanannyit tervez költeni, mint 2020-ban, 26 százalék pedig idén még kevesebbet tud az ünnepekre fordítani. Ők leginkább romló anyagi helyzetük miatt tesznek így – derült ki a Cofidis Hitel Monitor legfrissebb reprezentatív kutatásából.
Ez nem jött össze? Nem úgy élnek a magyarok, ahogyan 10 éve eltervezték

Ez nem jött össze? Nem úgy élnek a magyarok, ahogyan 10 éve eltervezték 

A lakosság felének tíz éve sem volt és most sincs megtakarítása, a személyi kölcsönök összege folyamatosan emelkedik, a nők anyagi helyzete pedig látványosan rosszabb, mint a férfiaké. Míg a digitalizáció terén nagy volt az előrelépés az elmúlt évtizedben, a pénzügyeink nem a várakozásoknak megfelelően alakultak – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív, jubileumi kutatásából.
Van, amiben nagyon megváltoztak a magyarok a járvány miatt

Van, amiben nagyon megváltoztak a magyarok a járvány miatt 

Megfontoltabban költenek a magyarok és harmaduk hajlandó nagyobb befektetését is elhalasztani, a hiteleit ugyanakkor a többség tovább fizeti - derül ki a Cofidis legfrissebb, májusban készült reprezentatív kutatásából.
hirdetés

Még mindig félünk az ismeretlentől 

A magyarok nagy többségnek (80%) a fintech, mint fogalom még mindig ismeretlen, viszont sokan hallottak az olyan megoldásokról, mint a mobilos fizetés (57%), videós azonosítás (41%) vagy virtuális pénzzel, pl. bitcoinnal történő fizetés (39%). A legújabb pénzügyi informatikai technológiákra a többség nyitott (57%), de még kevesen használják azokat a mindennapok során (17%) -  derül ki a Cofidis Hitel Monitor friss adataiból.

Kevésbé félünk a hitelektől 

A 18-69 éves korosztály közel harmada gondolja úgy, hogy lehet okosan hitelt felvenni, illetve, hogy korrekt feltételeket kínáló pénzintézet esetén nem kell tartani a kölcsön felvételétől - derült ki a Cofidis Hitel Monitor harmadik negyedéves elemzéséből.

Egyre kevesebben vásárolnának hitelből 

A 18-69 éves lakosság 34%-a tervez nagy értékű beruházást. Leginkább a magasabb végzettségűek, illetve a fővárosban élő, az átlagnál jobb anyagi helyzetűek terveznek nagyösszegű vásárlást a következő negyedévben. Az elmúlt években a „hitel-ellenesek” aránya folyamatosan nő, de még így is a lakosság több, mint fele „hitel kedvelő, vagy elfogadó” - derül ki a Cofidis Hitel Monitor első negyedéves felméréséből.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Szuper olcsó hitel érkezett

Szuper olcsó hitel érkezett 

5 százalékos kamat mellett mostantól elérhető az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+.

Jogi kisokos

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.

Cégblog

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát 

A Csúcs Kupa kispályás közéleti labdarúgó tornáján vett részt a Magyar Színészválogatott, a Magyar Újságírók Válogatott, a Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja, és az Üzletemberek csapata.

Klímablog

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése  

Az Európai Unió 2050-re kitűzött klímasemlegességi célját a hazai vállalatok közül egyre többen ismerik, de elsősorban nehézségként, nem pedig lehetőségként tekintenek rá.

Infokom

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo