Cofidis cikkek


Kiderült, mire gyűjtenek idén a magyarok

Kiderült, mire gyűjtenek idén a magyarok  

A magyarok 63 százalékának vannak olyan céljai az idei évre, amihez nagyobb anyagi forrás szükséges, a legtöbbet utazásra adnák ki.
Mentőöv közeleg a kiskereskedelemnek, az ünnepi koszton nem hajlandók spórolni a magyarok

Mentőöv közeleg a kiskereskedelemnek, az ünnepi koszton nem hajlandók spórolni a magyarok 

Se kisebb karácsonyfa, se kisebb ünnepi asztal.
Minden második magyar előre készül a fűtési szezonra

Minden második magyar előre készül a fűtési szezonra 

Átlagosan 124 ezer forinttal több fűtési költségre számítanak a magyarok.
Akcióvadászok lettek a magyarok

Akcióvadászok lettek a magyarok 

Cofidis: a magyarok közül tízből négyen gyűjtenek a nyaralásra.
Új kereskedelmi igazgató a Cofidisnél

Új kereskedelmi igazgató a Cofidisnél 

Annus Norbert 2023 márciusában csatlakozott a Cofidis Igazgatóságához mint kereskedelmi területért felelős Igazgatósági Tag.
Az elszálló energiaárak miatt tovább spórolnának a magyarok

Az elszálló energiaárak miatt tovább spórolnának a magyarok  

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat.
Borult az autólízing-piac

Borult az autólízing-piac 

A Cofidis piacvezető lett a lakossági használtautó-finanszírozásban.
Idén kevesebb pénzből próbáljuk megúszni a karácsonyt

Idén kevesebb pénzből próbáljuk megúszni a karácsonyt 

Karácsonyi ünnepi kiadásokra százezer forintot terveznek költeni átlagosan a magyarok idén, ebből 47 500 forintot szánnak ajándékra.
Spórolni kezdtek a magyarok, de van, amiről nem mondanának le

Spórolni kezdtek a magyarok, de van, amiről nem mondanának le 

A magyarok közel 60 százaléka számít ősszel magasabb áram- és gázszámlára, miközben egy átlagos jövedelmű háztartás csupán havi 3-3 ezer forintot tudna erre pluszban kigazdálkodni. Konyhapénz tekintetében havonta mintegy 100 ezer forintos növekedéssel számolnak a háztartások, ha továbbra is az eddig megszokott termékeket szeretnék a kosarukba tenni – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
Idén nem lesz fényűző a karácsony

Idén nem lesz fényűző a karácsony 

A koronavírus járvány gazdasági hatásai az idei ünnepeken is nyomot hagynak. A lakosság nagy része nem tervez a tavalyinál fényűzőbb karácsonyt. Minden második magyar ugyanannyit tervez költeni, mint 2020-ban, 26 százalék pedig idén még kevesebbet tud az ünnepekre fordítani. Ők leginkább romló anyagi helyzetük miatt tesznek így – derült ki a Cofidis Hitel Monitor legfrissebb reprezentatív kutatásából.

Ez nem jött össze? Nem úgy élnek a magyarok, ahogyan 10 éve eltervezték 

A lakosság felének tíz éve sem volt és most sincs megtakarítása, a személyi kölcsönök összege folyamatosan emelkedik, a nők anyagi helyzete pedig látványosan rosszabb, mint a férfiaké. Míg a digitalizáció terén nagy volt az előrelépés az elmúlt évtizedben, a pénzügyeink nem a várakozásoknak megfelelően alakultak – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív, jubileumi kutatásából.

Van, amiben nagyon megváltoztak a magyarok a járvány miatt 

Megfontoltabban költenek a magyarok és harmaduk hajlandó nagyobb befektetését is elhalasztani, a hiteleit ugyanakkor a többség tovább fizeti - derül ki a Cofidis legfrissebb, májusban készült reprezentatív kutatásából.

Még mindig félünk az ismeretlentől 

A magyarok nagy többségnek (80%) a fintech, mint fogalom még mindig ismeretlen, viszont sokan hallottak az olyan megoldásokról, mint a mobilos fizetés (57%), videós azonosítás (41%) vagy virtuális pénzzel, pl. bitcoinnal történő fizetés (39%). A legújabb pénzügyi informatikai technológiákra a többség nyitott (57%), de még kevesen használják azokat a mindennapok során (17%) -  derül ki a Cofidis Hitel Monitor friss adataiból.

Kevésbé félünk a hitelektől 

A 18-69 éves korosztály közel harmada gondolja úgy, hogy lehet okosan hitelt felvenni, illetve, hogy korrekt feltételeket kínáló pénzintézet esetén nem kell tartani a kölcsön felvételétől - derült ki a Cofidis Hitel Monitor harmadik negyedéves elemzéséből.

Egyre kevesebben vásárolnának hitelből 

A 18-69 éves lakosság 34%-a tervez nagy értékű beruházást. Leginkább a magasabb végzettségűek, illetve a fővárosban élő, az átlagnál jobb anyagi helyzetűek terveznek nagyösszegű vásárlást a következő negyedévben. Az elmúlt években a „hitel-ellenesek” aránya folyamatosan nő, de még így is a lakosság több, mint fele „hitel kedvelő, vagy elfogadó” - derül ki a Cofidis Hitel Monitor első negyedéves felméréséből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt?

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt? 

A robotika már nem a jövő, hanem a jelen: Magyarországon is forradalmasítja az orvostudományt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo