Bioélelmiszer cikkek
![Jó esetben a "bio" nem cél, hanem mellékhatás](https://piacesprofit.hu/i/f/7/9/7/4/e/c/0/a/4/c/4/4/5/3/8/4/6/1/1/jo-esetben-a-bio-nem-cel-hanem-mellekhatas_md.jpg)
Jó esetben a "bio" nem cél, hanem mellékhatás
A sajtburgernek is volt fénykora. 1988-at írtunk, amikor az első hazai McDonald’s megnyitott a Régiposta utcában, amely vélhetően pár napig a legnépszerűbb hely volt Budapesten. Aztán ez is lecsengett, és a rendszerváltás után nem sokkal már egyre gyakrabban hangzottak el a „bio” és „öko” szavak. 2014–2016 között 1014 milliárd forint volt a tudatos vásárlói döntések értéke, amiből élelmiszerre 360 milliárdot költöttünk a Tudatos Vásárló Piaci Jelentés eredménye szerint. Az ökogazdálkodás mégsem virágzik, aminek a szigorú szabályok és az előállítási költségek miatti magas ár a fő oka.